Recensie Veve, Antwerpen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onze dame uit Spitsbergen is weer in het land :)

Spitsbergen en Jan Mayen...sure. 😉
Nu wat er ook van zij, ik heb met de dame enkele maanden terug via WA een zeer beleefde en correcte, respectvolle conversatie gehad maar besloten om niet te gaan (omwille van menu mogelijkheden). Ik vermoed dat zij die hier positieve recensies hebben geschreven hier oprecht zijn geweest. Ik heb haar nog niet bezocht - kans is klein dat ik het ga doen - maar de dame sprak mij wel aan.
 
Spitsbergen en Jan Mayen...sure. 😉
Nu wat er ook van zij, ik heb met de dame enkele maanden terug via WA een zeer beleefde en correcte, respectvolle conversatie gehad maar besloten om niet te gaan (omwille van menu mogelijkheden). Ik vermoed dat zij die hier positieve recensies hebben geschreven hier oprecht zijn geweest. Ik heb haar nog niet bezocht - kans is klein dat ik het ga doen - maar de dame sprak mij wel aan.
Stuur mij gewoon het gewenste bedrag voor een uurtje... Ga ik wel in jou plaats!
(en je krijgt uiteraard een verslag)
 
Ik ben enkele maanden geleden geweest, herinnering hieraan zijn mooi en nog goed, voor een uurtje gegaan, 200 betaald.

Het begon heel rustig met een drankje en een gezellige babbel, de kat kwam erbij zitten... Na een tijdje ging ze langzaam met haat hand over mijn been, dichter en dichter naar mijn kruis. Zelf kwam ze ook iets dichter en begon me zachtjes te kussen. Haar kus is erg zacht en teder. Ik kuste haar terug en genoot er oprecht van.

Daarna heeft ze me naar de slaapkamer gebracht waar ze haar kleren sensueel uittrok. Ze is echt mooi naakt, heel petite.
Ik was al goed hard geworden van haar kusjes, condoom er rong en ze begon me heerlijk te pijpen, niet heel diep maar wel gretig, ik kon zien dat ze zin had in meer!

Ik liet haar weten dat ik haar graag in missionaris wilde nemen, lube was niet nodig want ze was al erg nat waardoor ik vlotjes naar binnen gleed. Ze deed haar benen om me heen en duwde me dieper. Daarna gaf ze complimentjes over mijn uiterlijk en over de grootte van mijn gerief, een onverwachte maar welkome ego boost.
Haar nog heerlijk geneukt, na een tijdje van standje gewisseld, pauze genomen om nog wat te kussen om dan uiteindelijk haar goed te nemen in doggy. Ze kreunde en ik voelde dat ik het niet langer ging houden. Zelf had ze dat ook door dus ze spande haar kutje op en ik kwam stevig klaar. Een van de betere orgasmes die ik al gehad heb!

Ze hielp me met de opkuis, gaf me een knuffel en kwam naast me liggen. Ze trok het deken over ons en ze streelde mijn gezicht. Ze vroeg me of ik genoten had en wat mijn plannen nog waren voor de rest van de dag.

Het was een heerlijke ervaring, desondanks ben ik nog niet terug geweest sinds mijn budget de laatste tijd wat minder toelaat en ik persoonlijk toch graag iets grotere borsten mijn mijn handen heb om mee te spelen. Maar als je van een goede gfe houdt raad ik Veve zeker aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan