- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/veve-6/
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Veve stond al lange tijd op m'n lijstje. Na strenge afweging, tov Patricia, toch bij haar de sprong gewaagd.
Ik sluit me aan bij het meeste van wat hierboven staat vermeld:
Herhalingsgevaar: vrij groot
Ik sluit me aan bij het meeste van wat hierboven staat vermeld:
- superlieve dame
- Verzorgd uiterlijk (ze had een mooi zwart avondkleedje aan met franjes en high heels)
- Stipt op tijd
- Spreekt zéér goed Engels dus heel eenvoudig om je wensen door te geven (zo'n verademing)
- Is exact de dame die je ziet op de Whatsapp foto
- Flesje water bij aankomst (keuze te over, plat, bruis, andere dingen)
- Kleine borsten, maar mannen, tis nu ook weer niet dat er echt niets is hoor.
- Wel skinny en petite, geen gram teveel
- Over het "kleine meisjes uiterlijk" ben ik het niet eens, je ziet duidelijk dat de leeftijd rond de 30 schommelt. Had echt wel het gevoel dat ik met een "vrouw" te maken had
- Niets van vreemde geurtjes
- Ontvangt in verzorgd en ruim appartement waar ik zó zelf zou kunnen wonen (heb nochtans 'n vrij hoge standaard). Ze woont zelf elders. Makkelijk te vinden en easy access tot het pand
- Wasje was niet nodig aangezien ik net uit de douche kwam. De doekjes kwamen er wel aan te pas maar niet overdadig
- Was nieuwsgierig naar de soft-dominante aanpak (door haar) en die beviel me (facesitting, slutcalling, ballen slaan, hairpulling, etc.). Alles gebeurde klassevol & op een lieve doch strenge manier
- Standjes: facesitting, 69, cowgirl (iets van vreemde bewegingen is me echt niet opgevallen) & missio (kon lekker hard doorgaan, alé ik moest)
- Neemt haar tijd en je wordt niet buitengebonjourd na de daad. Zowel ervoor als erna beetje tijd voor wat smalltalk
- Je hoort de gsm wel afgaan in de verte, maar niets storend en haar focus blijft bij jou en je gekozen spel. Zolang ik daar was, heeft ze haar gsm niet bekeken
Herhalingsgevaar: vrij groot
Laatst bewerkt: