Toffeetoday
Meubelstuk
Wat een toeval. Er is echter wat punt 1 wat je aanstipt nog een andere mogelijkheid:Héél grappig voorval meegemaakt en zal het hier maar plaatsen.
Op facebook zie je bij het onderdeel vrienden bovenaan profielen van mensen die over gemeenschappelijke vrienden beschikken. Soms klik ik op bepaalde mensen om te kunnen zien wie van mijn vrienden ze kennen. Zo was er een vrouw die een cheeky foto gebruikte en ze is bevriend met een kennis van mij. Op de foto kan ik haar gezicht niet zien dus paar seconden verder en ben alweer bezig met andere zaken.
Paar dagen later zit ik op redlights en ik kom een foto tegen die quasi in dezelfde omgeving is getrokken en die vrouw vertoonde toch heel wat gelijkenissen met foto van de vrouw op facebook vond ik. Uit nieuwsgierigheid contact gelegd via redlights maar mijn bericht wordt verstuurd naar haar emailadres. Haar antwoord ontving ik dus in mijn mailbox en zo zie ik haar emailadres waarin ze gebruik maakt van haar echte naam . Bijzonder dat er toch dames zijn die toch wel wat onvoorzichtig omgaan met privacy door niet eens een aparte email aan te maken.
Dus via dit ongelofelijk toeval kom ik te weten dat:
- die kennis van mij ook een wandelaar is
- ken ik de echte naam van de dvp
- door die naam in te geven in facebook kom ik andere foto's tegen van haar waarop ik haar gezicht kan zien
Heb een afspraak gemaakt met haar voor binnenkort en heb nu voor het eerst een andere naam moeten opgeven
Hij kent haar prive en weet niet van haar bijbaan.
Wel slordig van dr.