Na een aantal jaar weer in Maleisië op bezoek geweest, het lijkt wel of Kuala Lumpur nog verder van God los is dan 10 jaar geleden… ik heb me in elk geval prima vermaakt.
Na aankomst via Locanto meteen een Malay beauty laten voorrijden… op de
website staan ze met nikab afgebeeld wat het extra spannend maakt, maar helaas is een moslim mee naar je hotelkamer nemen niet echt een goed idee dus de dame zag er modern gekleed uit.
Echt een plaatje en heel lief, zoals je dat alleen in z-o Azië tegenkomt. Samen in bad, douchen en daarna op bed de verdere handelingen.
Wat voor mij als grofgebouwde kaaskop wel een issue is: de minuscule afmetingen van al dat lekkers. Mevrouw was 1m54 en woog ruim 40kg. Ik had 3 uur geboekt maar na één ritje was mijn jongeheer al bijna aan vervanging toe. En voor haar was het ook niet echt genieten natuurlijk. Dus hierbij gelaten, al met al was de schade daardoor wel wat fors, 850 myr, maar ok. Het was fijn.
Later in de week nog naar de eerste verdieping van het Kingston hotel in Chow Kit geweest, deze is geheel als bordeel ingericht. Ik had, gezien de locatie (rondom de huurauto wemelde het van de freelance ladyboys), geen al te hoge verwachtingen maar dat viel reuze mee. 4 uur geboekt dit keer (uiteraard
), een Indonesische uitgezocht. Knap maar weinig rondingen, zat sowieso te zeuren om tips. Daarna gewisseld voor een andere Indo en dit was fantastisch. Goede rondingen maar nog altijd iniminie tepeltjes, kutje en kontje maar wel lekker gevormd. Het formaat was voor haar wel weer een probleem dus met de mond en hand afgemaakt. Zeer happy weer naar buiten voor in totaal 800 myr.
Alles bij elkaar dus wel telkens 160 euro lichter maar het was het wel waard naar mijn mening. Via WeChat of vooral Telegram kan het veel goedkoper maar je wilt ook wat comfort en je gezondheid is ook wat waard (in Brickfields heb ik eens voor een tientje geneukt maar dat is beslist geen aanradert).
Kortom: Locanto, Telegram, WeChat.