verschillende landen in het Verre Oosten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben net terug uit Hong kong, prijzen zijn ongeveer hetzelfde als hier. Vragen daar voor walk ups 50 a 60 euro...... De beste zijn de thaise daar rond de 100 euro voor 45 min in hotel

Maandje in China geweest. Behalve Beijing en Shanghai lastig om pro's te vinden, zelfs daar is het niet zo druk als voorheen. Hoop expats zijn vertrokken en toerisme is niet heel aantrekkelijk op dit moment. Wel leuke selectie aan Mongoolse en Vietnamese dames tegenwoordig, die had ik allebei nog niet op mijn lijstje staan en kan ik van harte aanbevelen.
In Beijing / Shanghai kun je hier als buitenlander makkelijk terecht: https://nightlife.online/

Dank je wel, kerel. @frituurpan Je bent een beer.

Wel een belangrijk vraagje: heb je je onveilig gevoeld in China om DVP's te benaderen, of het nou Vietnamese of Mongoolse waren, maar heb je je onveilig gevoeld?

Ik heb nu te maken met heel veel Chinezen hier die me zeggen dat er in China op me geloerd wordt. Prostitutie in China is verboden. Buitenlandse wandelaars zijn eigenlijk vogelvrij. Toch stikt het in China van de hoeren, dus ik vind het allemaal complex.

Ik heb mij nooit onveilig gevoeld, maar heb het wel altijd subtieler dan normaal gehouden. Sowieso heb je als buitenlander gewoon extra aandacht, en als je dan iedere nacht met een andere meid naar boven gaat... Ik heb bewust altijd tussen 15:00 - 20:00 afgesproken zodat het al wat drukker in het hotel is voor het inchecken. Het risico is sowieso groter voor de dames dan voor jou.

Na een aantal jaar weer in Maleisië op bezoek geweest, het lijkt wel of Kuala Lumpur nog verder van God los is dan 10 jaar geleden… ik heb me in elk geval prima vermaakt.:)
Na aankomst via Locanto meteen een Malay beauty laten voorrijden… op de website staan ze met nikab afgebeeld wat het extra spannend maakt, maar helaas is een moslim mee naar je hotelkamer nemen niet echt een goed idee dus de dame zag er modern gekleed uit.
Echt een plaatje en heel lief, zoals je dat alleen in z-o Azië tegenkomt. Samen in bad, douchen en daarna op bed de verdere handelingen.
Wat voor mij als grofgebouwde kaaskop wel een issue is: de minuscule afmetingen van al dat lekkers. Mevrouw was 1m54 en woog ruim 40kg. Ik had 3 uur geboekt maar na één ritje was mijn jongeheer al bijna aan vervanging toe. En voor haar was het ook niet echt genieten natuurlijk. Dus hierbij gelaten, al met al was de schade daardoor wel wat fors, 850 myr, maar ok. Het was fijn.

Later in de week nog naar de eerste verdieping van het Kingston hotel in Chow Kit geweest, deze is geheel als bordeel ingericht. Ik had, gezien de locatie (rondom de huurauto wemelde het van de freelance ladyboys), geen al te hoge verwachtingen maar dat viel reuze mee. 4 uur geboekt dit keer (uiteraard☺️), een Indonesische uitgezocht. Knap maar weinig rondingen, zat sowieso te zeuren om tips. Daarna gewisseld voor een andere Indo en dit was fantastisch. Goede rondingen maar nog altijd iniminie tepeltjes, kutje en kontje maar wel lekker gevormd. Het formaat was voor haar wel weer een probleem dus met de mond en hand afgemaakt. Zeer happy weer naar buiten voor in totaal 800 myr.

Alles bij elkaar dus wel telkens 160 euro lichter maar het was het wel waard naar mijn mening. Via WeChat of vooral Telegram kan het veel goedkoper maar je wilt ook wat comfort en je gezondheid is ook wat waard (in Brickfields heb ik eens voor een tientje geneukt maar dat is beslist geen aanradert).

Kortom: Locanto, Telegram, WeChat.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan