SilentB.
Wandelaar
- 48
- 06/05/23
- 161
In een bossig wegje, in't gras naast de treinsporen wanneer het goed weer was.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, het was Dubbeldam82.Spuiweg wellicht?
Over welke dame heb je het da ? Linkje?Recent heb ik mijn eerste keer ontvangst gehad op zo'n vakantiehuisjes park. Op zich begrijp ik dat dit best vaak voorkomt. De dame adverteerde gewoon met Amsterdam, maar zat er effectief een heel stuk buiten, daardoor toch verrassend voor mij. Hierdoor wel bijna afgehaakt, maar gelukkig toch gegaan, de dame was top.
Ik krijg de indruk dat de dame nu wéér in een vakantiehuisje zit, maar nu toch verder van een grote stad af. Ze adverteert nu dan ook met dat dorp en niet een grotere stad in de regio. Ik vraag me af hoeveel aanloop van klanten zo'n dame daar dan nu heeft. Heel egoïstisch hoop ik op weinig, want ik zie haar graag weer terug in mijn regio.
Dat kan aardig waardeloos zijn, als je beperkt bent in je vervoersmogelijkheden.Recent heb ik mijn eerste keer ontvangst gehad op zo'n vakantiehuisjes park. Op zich begrijp ik dat dit best vaak voorkomt. De dame adverteerde gewoon met Amsterdam, maar zat er effectief een heel stuk buiten, daardoor toch verrassend voor mij. Hierdoor wel bijna afgehaakt, maar gelukkig toch gegaan, de dame was top.
Dat kan aardig waardeloos zijn, als je beperkt bent in je vervoersmogelijkheden.
Zeker als je alleen verplaatst met het OV, zou je dan voor een verrassing komen te staan, als blijkt dat de adverteerder een flink stuk verder blijkt te zitten.
Dat kan aardig waardeloos zijn, als je beperkt bent in je vervoersmogelijkheden.
Zeker als je alleen verplaatst met het OV, zou je dan voor een verrassing komen te staan, als blijkt dat de adverteerder een flink stuk verder blijkt te zitten.
Was dit niet in Voorburg?In Leidschendam, naam dame ontschoten, maar ze ontving in het bijgebouw van de kerk. Konden ook zo de kerk in lopen.
Och dat zou kunnen je, Leidschendam of Voorburg.. Voor mij is dat hetzelfde zo'n beetje. Was vlakbij een busstation en een viaductWas dit niet in Voorburg?
Dat is dan de fase waarin je de dame weet te bereiken, maar als je voor die tijd een schifting aan het maken bent waar je rond zou willen winkelen, is het handig om te weten wat je aan reistijd moet rekenen.In dat geval moet je natuurlijk bij het maken van de afspraak al vragen waar ze ongeveer zit - hoeft niet eens de straat te zijn, maar gewoon dichtsbijzijnde station/metro/tram/bus halte omdat je met OV gaat komen.
(of winkelcentrum op loopafstand, gewoon iets waar je op kunt reisplannen).
Dat is dan de fase waarin je de dame weet te bereiken, maar als je voor die tijd een schifting aan het maken bent waar je rond zou willen winkelen, is het handig om te weten wat je aan reistijd moet rekenen.
Ben daar ook eens geweest. Helaas van de dame niks meer gezien of gehoordOch dat zou kunnen je, Leidschendam of Voorburg.. Voor mij is dat hetzelfde zo'n beetje. Was vlakbij een busstation en een viaduct
denk je dat echt ? dat Amarante nog actief is voor een bepaald publiek ? if so, prive ontvangst, of enkel virtueel en foto's en filmljes op OnlyFans ?Heerlijke dame die Amarante, vrees ervoor dat die ooit nog terug komt, misschien is ze nog actief met speciale klanten (rijke klanten dan). Zou wel best kunnen zonder dat we het mogen weten.