Nee met grote inloopdouche. Maar je kent het zo te horen?Was dat die mooie zolderkamer met jacuzzi?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee met grote inloopdouche. Maar je kent het zo te horen?Was dat die mooie zolderkamer met jacuzzi?
Type "luxe privé spa" in je favoriete zoekmachine, kun je vast wel zelfstandig. Daarnaast heeft het merendeel van de hotels met de toekan een aantal luxe suites die je ook als dagkamer kunt boeken. Zo indrukwekkend is dat allemaal niet, enkel een kwestie van de kosten willen en kunnen nemen. Sommigen vinden dat het geld waard, anderen dan weer niet. Daarom passen wat mij betreft luxe faciliteiten precies daar waar je ze kunt verwachten niet in het thema van dit topic. Maar post vooral wat je graag wilt, zeker als je zo fier bent op al die luxe die al die vele anderen nooit mogen ervarenEn... waarom niet? Laat maar 'al' die kamers van 40+ m2 zien!
Velen hier zien niet veel meer dan de 'peeskamer' hoor...
1x geweest (ik ben niet vaak in Den Bosch) en de dame liet me in de kelder de oude waterput zelfs zien.Massagewereld Den Bosch en een bedompte putlucht hing er altijd.
Het onderwerp is dus wel 'verrassende ontvangstlocatie'...Type "luxe privé spa" in je favoriete zoekmachine, kun je vast wel zelfstandig. Daarnaast heeft het merendeel van de hotels met de toekan een aantal luxe suites die je ook als dagkamer kunt boeken. Zo indrukwekkend is dat allemaal niet, enkel een kwestie van de kosten willen en kunnen nemen. Sommigen vinden dat het geld waard, anderen dan weer niet. Daarom passen wat mij betreft luxe faciliteiten precies daar waar je ze kunt verwachten niet in het thema van dit topic. Maar post vooral wat je graag wilt, zeker als je zo fier bent op al die luxe die al die vele anderen nooit mogen ervaren
Dat vertel je nu pas, na drie berichten over klasse en grote kamers. Had je er dan misschien ook meteen bij kunnen vertellen..Het onderwerp is dus wel 'verrassende ontvangstlocatie'...
Al die 'luxe faciliteiten' die je zelf boekt... doen hier dus niet terzake!
Die VIP kamer... was dus wel degelijk door de dame geboekt... en dus voor mij een leuke verrassing!
Wel... anders had ik dus niet in deze rubriek geplaats... toch?Dat vertel je nu pas, na drie berichten over klasse en grote kamers. Had je er dan misschien ook meteen bij kunnen vertellen..
Ja, precies. Wat ik er van begreep was dat ze die niet mochten vol storten of überhaupt daar beneden drastisch verbouwen, want monumentaal. Dus letterlijk een putlucht. Ik snap mede daarom wel dat MW in Den Bosch opgedoekt is.1x geweest (ik ben niet vaak in Den Bosch) en de dame liet me in de kelder de oude waterput zelfs zien.
Maakt nieuwsgierig... Ook voor een gezamenlijk trio de zussen?2 MILF zussen
..toch niet voor het zingen de kerk uitgegaan?In Leidschendam, naam dame ontschoten, maar ze ontving in het bijgebouw van de kerk. Konden ook zo de kerk in lopen.
Is ze daar weg? Wat jammer. Fantastische plek was dat.De (nu helaas voormalige) ontvangstruimte van Kali op de Oude Gracht in Utrecht... Haar filmpje staat (voorlopig) nog op haar website! Nou... dat was nog eens klasse...
Of toch room(s) katholiek...toch niet voor het zingen de kerk uitgegaan?
Dubbeldam82? Jammer dat het dicht is. Leuke dates met Kate gehad.Voor mij dubbel verrassend.
Ik ben privehuizen gewend die er best goed uit zien. Op een dag was ik in Dordrecht en kreeg zin. Zat ook een privehuis vertelde Google me, dus ik er op af.
Kwam binnen in de huiskamer en dat was een complete bouwval. Alles gesloopt met één doorgezakte leren fauteuil waar ik kon gaan zitten. Ik had teveel zin, anders was ik meteen weer vertrokken, maar wat een griebus was dat. Nog nooit meegemaakt in een privehuis.
Wel een leuke dame beschikbaar. Dus ik zette me schrap voor de rest van het huis. Krakende oude trap op. Boven aangekomen deed ze de deur open en kwamen we in een prachtig mooie kamer terecht. Het contrast kon bijna niet groter.
Al weer wat jaren geleden. Nooit meer teruggeweest. Maar voor mij dus een verrassende locatie, want totaal onverwacht in een bouwval en daarna toch nog een mooie kamer.
Misschien niet wat de topicstarter bedoelde maar wel een verrassende locatie voor mij.
Was die huiskamer altijd zo'n bouwval?Dubbeldam82? Jammer dat het dicht is. Leuke dates met Kate gehad.
Volgens mij waren ze altijd aan het verbouwen . Ook een tijdje boven voorstel kamer gehad. Idd een trieste uitstraling.Was die huiskamer altijd zo'n bouwval?
Nu ik het zo lees heb ik ook een keer gehad een vakantie huis in de buurt van Amsterdam op een park.vakantie huisje op Park van bekende keten.
Ach dit is toch een prima locatie en weinig verrassends aan. Zeer privé en prima dames, die via Kinky adverterenBoerderij in Nijmegen met flinke lange oprit geeft een andere indruk dan wat het inmiddels is geworden
In Antwerpen bestond een pand met vrijwel eenzelfde naam, waarbij ik in eerste instantie het idee had dat er dames werkzaam waren, maar het bleek een restaurant te zijn...De VIP Room in Villa des Roses in Harelbeke. Klasse man!
Al heel leuk 'feestje' gehad daar...
Spuiweg wellicht?Voor mij dubbel verrassend.
Ik ben privehuizen gewend die er best goed uit zien. Op een dag was ik in Dordrecht en kreeg zin. Zat ook een privehuis vertelde Google me, dus ik er op af.
Kwam binnen in de huiskamer en dat was een complete bouwval. Alles gesloopt met één doorgezakte leren fauteuil waar ik kon gaan zitten. Ik had teveel zin, anders was ik meteen weer vertrokken, maar wat een griebus was dat. Nog nooit meegemaakt in een privehuis.
Wel een leuke dame beschikbaar. Dus ik zette me schrap voor de rest van het huis. Krakende oude trap op. Boven aangekomen deed ze de deur open en kwamen we in een prachtig mooie kamer terecht. Het contrast kon bijna niet groter.
Al weer wat jaren geleden. Nooit meer teruggeweest. Maar voor mij dus een verrassende locatie, want totaal onverwacht in een bouwval en daarna toch nog een mooie kamer.
Misschien niet wat de topicstarter bedoelde maar wel een verrassende locatie voor mij.