Ik heb ondertussen in een stuk of 10 berichten hier al uit proberen te leggen dat ik van mening ben dat ik die gozer behalve een waardeloze vent ook nog een oplichter vind die ze wat mij aangaat zwaar mogen straffen maar dat ik 10 jaar overdreven vind en dat men verkrachting met oplichting verwart
Wat de Belgische justitie daarvan vind zal me een zorg zijn , in Iran worden mensen opgehangen en daar ben ik het ook niet mee eens , ondanks dat dat daar volkomen rechtmatig is
Met het risico om van victim blaming beschuldigd te worden wil ik daar nog aan toe voegen dat ik niet begrijp waarom buitenlandse prostituees die de taal niet spreken nu ineens als een kwetsbare doelgroep van zielige naieve meisjes weggezet worden
Pfffff ik denk dat meer dan driekwart van de DVP's buitenlands is en de taal gebrekkig spreekt , in al die jaren dat ik van hun diensten gebruik heb gemaakt ben ik er echter nog nooit eentje tegengekomen die een nieuwe klant die even voor het eerst binnen huppelt zo vertrouwen dat hij wel achteraf mag betalen
Ik ben geen advocaat en zal er ook geen een worden maar verkrachting is een geweldsmisdrijf waar slachtoffers levenslang door getraumatiseerd kunnen raken
Oplichting is een vermogensdelict waarbij de slachtoffers in dit geval slechts een aantal uur arbeidsloon verliezen , Zie je het verschil?
Ik heb niet eerst alles gelezen, maar wilde wel mijn plasje eroverheen doen als vrouw en als dvp.
Vrouwen worden overal misbruikt. Als sekswerkers heb je het heft in handen. Heb seks met me maar betaal me.
Betaal je mij niet terwijl dit de afspraak is, dan heb je mij misbruikt. Mijn lichaam en mijn vertrouwen.
Deze meneer was geen Robin Hood op zoek naar dvps die bekend staan als oplichters. Dvps die hij een koekje van eigen deeg zou geven.
In 't artikel komt duidelijk naar voren wat zijn motief was. Misbruik maken van het lichaam voor eigen genot. Niet 1 keertje, geen foutje bedankt, maar opzettelijk en veelvuldig.
Juist mooi dat de straf zo hoog uitviel. Gebeurd veel te weinig.
Verdedigen in tientallen posts dat het niet meer dan oplichting is, duidt op een gebrek aan inlevingsvermogen. Kijk om je heen zou ik zeggen. Lichamelijk zijn de meeste vrouwen gewoon kwetsbaar. Vooral naakt in een ruimte met een man alleen.
Mijn favoriete standje is missio. Dat getuigt van vertrouwen. Het is het meest kwetsbare standje om onderop te liggen.
Dvps horen dat vertrouwen te kunnen hebben om dit werk met plezier te doen.
Ik hoop dat deze creepy guy wat lesjes in nederigheid leert in de bak. En dat geldt in mijn ogen voor iedereen die eropuit is anderen te misbruiken die meehelpen aan persoonlijk gerief vd ander. Kweek een geweten. Bon fijn weekend. Salut.
ja ik had een 9 voor boekverslagen en spreekbeurten op school sorry voor de lange tekst-nerd alert.