Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHij was dus niet aan z'n proefstuk!Belachelijke straf, zelfs moordenaars krijgen niet eens altijd 10 jaar cel. Hadden die hoertjes maar een andere job moeten kiezen. Iets als risico van het vak.
Mee eens hoor,.."Betaling is essentieel voor toestemming", dus als je betaalt mag alles?
Toch maar oppassen met de inhoud van die website. Ik heb even gekeken en er staan toch wel enkele nep nieuws items tussen.Prostituees niet betalen? 10 jaar cel voor verkrachting!
Een man uit Ekeren is veroordeeld tot tien jaar cel. De reden? Het niet betalen van sekswerkers. Het is niet omdat het prostituees zijn dat er zomaar gevolgd ka...p-magazine.com
Het vonnis heeft ondertussen in alle kranten gestaan en P magazine (pnws.be ) is gekende website , deze gaven vroeger een tijdschrift uit onder P Magazine maar nu alleen nog online te lezen .Toch maar oppassen met de inhoud van die website. Ik heb even gekeken en er staan toch wel enkele nep nieuws items tussen.
Voor mij dus een TOTAAL ONBETROUWBARE website.
Als je op contact klikt kan je hen enkel via de mail van de website bereiken.
Verder is er totaal niets van identificatie of melding van wie van deze website is, geen email-adres, geen telefoonnummer en ook geen adres. Waarom? Nochtans zouden dergelijke gegeven toch een wettelijke verplichting zijn. Willen ze voor de gewone mens niet traceerbaar zijn?
Helaas weer eens te meer een bewijs dat je de dag van vandaag nog niet teveel meer mag geloven van alles wat er op het internet verschijnt.
Ik heb dit ook gelezen en ik vraag me af hoe dat kan , hoewel het nu een beetje op een laag pitje staat heb ik zowat 40 jaar gewandeld en ik kan me niet heugen ooit achteraf betaald te hebbenToevoeging: ik lees dat hij een zware recidivist blijkt te zijn, en al een voorwaardelijke straf kreeg en meerdere malen met enkelband rondliep. Ja, dan begrijp ik die 10 jaar plots veel beter.
Het is inderdaad wettelijk hetzelfde. Bedenk wel dat iemand die er een systeem van maakt om niet te betalen, al bij herhaling hierover is aangesproken, en bij wie "alternatieve" straffen niets uithalen, uiteindelijk enkel nog in zijn vrijheid kan worden geraakt. Dat is dan minder een straf voor hem persoonijk, maar eerder bescherming van de maatschappij.Legaal zal het inderdaad wel een beetje onder dezelfde noemer vallen, maar je moet echt compleet wereldvreemd zijn als je denkt dat iemand die achteraf niet betaalt onder dezelfde gradatie valt als een aanval waarbij de seks in zijn geheel ongewenst was.
Uiteraard zijn er gradaties. Maar enkel betaling vorderen is geen straf. Dat geef je een volkomen verkeerd signaal. Namelijk, "niet betalen is niet erg, enkel als je de pech hebt gepakt te worden haal je je portefeuille boven."Dank voor de uitleg maar is het niet zo dat er gradaties zijn ?
Had dit niet op een andere manier opgelost kunnen worden dmv een betalingsregeling met beslaglegging op inkomsten of zo ?
Het is inderdaad wettelijk hetzelfde. Bedenk wel dat iemand die er een systeem van maakt om niet te betalen, al bij herhaling hierover is aangesproken, en bij wie "alternatieve" straffen niets uithalen, uiteindelijk enkel nog in zijn vrijheid kan worden geraakt. Dat is dan minder een straf voor hem persoonijk, maar eerder bescherming van de maatschappij.
We kennen natuurlijk niet alle details, maar zo te lezen had die man al wel aanzienlijke antecedenten en was alle clementie (enkelband, voorwaardelijke straf, ...) aan hem niet besteed. Dan rest er weinig anders dan een vrijheidsstraf uit te spreken. Al was het alleen maar om de maatschappij te beschermen.
Uiteraard zijn er gradaties. Maar enkel betaling vorderen is geen straf. Dat geef je een volkomen verkeerd signaal. Namelijk, "niet betalen is niet erg, enkel als je de pech hebt gepakt te worden haal je je portefeuille boven."
Afgezien van het feit dat meer dan de helft van de prostituees nu eenmaal uit het buitenland komt kan dit ook gewoon een voorkeur zijnVoor het feit dat ie buitenlandse sekswerkers verkiest alleen al laat zien dat het gewoon een seksueel roofdier is. Simpel zat.
Inderdaad is dat oplichting , maar oplichting is nog geen verkrachting en ik geloof niet dat daar 10 jaar op staatDaarnaast, een overboeking doen terwijl er geen geld staat maar de ander wel overtuigen dat het overgemaakt is, is gewoon oplichting.
Voor het feit dat ie buitenlandse sekswerkers verkiest alleen al laat zien dat het gewoon een seksueel roofdier is. Simpel zat.
Huh wot?