Recensie Veronique, Relaxdreams, St. Denijs Westrem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.310
11/07/21
12.298
100
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/terug-arriana-bij-relaxdreams.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame ook eens een bezoekje gebracht.
Eerst een klein wasje en toen we op de kamer waren kon ik eens kort aan haar tepels zuigen en daarna begint ze te pijpen zonder condoom, dat deed ze vrij zacht maar erg goed, ze nam er ook haar tijd voor en leek helemaal niet gehaast te zijn.
Ze maakte kleine geluiden zonder storend over te komen.
Daarna stelde ze voor om aan het intieme gedeelte verder te doen en ik wilde op haar beginnen en verder dan dat ben ik niet meer gekomen want het condoom werd al rap gevuld, een nadeel was wel dat ze een handje plaatste tussen haar borst en de mijne zodat je de kans niet zou krijgen haar te zoenen (denk ik).
Daarna stelde ze een massage voor en ook dat deed ze erg goed, mijn rug en benen werden door haar zachte handen verwend.
Ze is professioneel en voor een GFE moet je bij haar niet zijn maar voor de rest kent ze de kneepjes van het vak.
Ze vraagt ook of het in orde was, ze zegt niet veel maar ze is correct en erg vriendelijk.
Ze zou uit Venezuela komen.
Ondanks er niet gezoend werd is ze zeker niet van de minste die ik bezocht heb in dit huis.
De afgesproken tijd werd gerespecteerd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag ook een bezoek gebracht aan Veronique.
Ze is vriendelijk, heeft een mooie lach en doet wat van haar verwacht word.
Tongzoenen zit er niet in. Ze kust enkel 3 keer op de wang. Dit zou beter kunnen dus.
Haar Engels is heel beperkt en zelf spreek ik geen Spaans. Maar enfin, ik ben daar niet om lange gesprekken te voeren. Of met de vertaler van de gsm te werken.
Het pijpen is ok en ze doet alles rustig aan. Ze maakt inderdaad geluidjes hierbij, maar dit vind ik wel leuk.
Gebeft en 3 standjes geneukt waarbij ik doggy-style klaar kwam.
Ze heeft mij dan nog een zachte massage gegeven.
Geen GFE en wat afstandelijker dan bv. Angie, die graag een grapje maakt of complimentje geeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan