Recensie Loes, Amsterdam 3,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn eerste keer bij Loes was een jaar of 10 geleden, in die tijd deed ze idd nog wel intiem. Weet nog dat een pijpdate 50 euro was en intiem 70 euro. Hier is ze een aantal jaar geleden mee gestopt en doet nu alleen nog maar pijpdates. Weet niet meer precies wanneer ze gestopt is met intiem, maar dit was nog voor corona, dus dat zal een jaar of 5 geleden zijn denk ik. Maar recenties van toen doen er idd niet meer toe, want dit biedt ze toch niet meer aan.

//Edit mod: iedereen heeft zijn zegje gedaan, graag vanaf hier verder met recensies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben poosje terug ook bij Loes geweest (2x). Zoals eerder in dit topic aangegeven is het relatief standaard pijpwerk. Erop, erlangs, ballen erbij rinse and repeat. Daarmee bouwt ze de sessie op tot je aangeeft klaar te komeN en wordt het laatste stuk handmatig afgemaakt.

Ze pijpt opzich best lekker, relatief veel spuug...het wordt aardig soppig in ieder geval.

Wat me wel enigzins afschrok was de camera die boven de ontvangstkamer hing. Had ik de eerste keer niet door, maar bij mijn 2e afspraak constateerde ik dus dat je gefilmd wordt...(niet tijdens de sessie zelf, maar wel bij aankomst in haar appartement)
Hoogstwaarschijnlijk voor haar eigen veiligheid, maar het is wel ff schrikken
 
Terug
Bovenaan Onderaan