- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/520952-veronika
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisterenochtend voor het eerst bij Veronika geweest.
Ontvangt in net appartement en je kunt gratis parkeren. Bij binnenkomst stond ik even stil en dacht WoW ?. Ze stond in zwarte lingerie en keek me zo geil doordringend aan .
Even opfrissen en financiële verplichtingen kon de pret beginnen. Ik lag op het bed en zij kwam over me heen om heerlijk te tongen . En rustig ging zij naar beneden om mij heerlijk te pijpen.
Nou ben ik wel wat gewend maar dit was echt zo lekkerrrrrrr. Moest echt stop zeggen anders was ik al gekomen . Ik heb haar toen heerlijk liggen beffen , waar ze van genot. Toen lekker op ze hondjes geneukt. Om vervolgens heer klaar te komen in mond cq gezicht. Wat een mega geile dame is dit .
En wat ik ook zo fijn vindt alles incl, voor 150 euro .
Ontvangt in net appartement en je kunt gratis parkeren. Bij binnenkomst stond ik even stil en dacht WoW ?. Ze stond in zwarte lingerie en keek me zo geil doordringend aan .
Even opfrissen en financiële verplichtingen kon de pret beginnen. Ik lag op het bed en zij kwam over me heen om heerlijk te tongen . En rustig ging zij naar beneden om mij heerlijk te pijpen.
Nou ben ik wel wat gewend maar dit was echt zo lekkerrrrrrr. Moest echt stop zeggen anders was ik al gekomen . Ik heb haar toen heerlijk liggen beffen , waar ze van genot. Toen lekker op ze hondjes geneukt. Om vervolgens heer klaar te komen in mond cq gezicht. Wat een mega geile dame is dit .
En wat ik ook zo fijn vindt alles incl, voor 150 euro .