20-9 was er weer een GB georganiseerd in het noorden van het land .
Net onder de rook van Groningen mocht ik samen met 10 andere mannen proeven van Rose. Rose een heerlijke dame met rood krullend haar en heerlijke gepiercte borsten. Ook zou er een dame komen voor de bediening. Deze heerlijke lange slanke dame gaf gelijk in het begin van de avond al aan dat het niet alleen bij de bediening van een drankje zou blijven. Ze ging ook hand en spandiensten verrichten. Verder was Astrid en Marieke er. Deze dames had ik hier al vaker getroffen en ik weet dat het altijd een feest is met hun. Deze 2 dames hebben aan een blik al meer dan genoeg om samen een plan te bedenken om een man helemaal gek maar ook leeg te maken.
Eenmaal begonnen aan de GB lag Rose samen met Marieke boven op het bed. Beide dames heb ik heerlijk liggen beffen en aan rose gevraagd hoevaak ze elke lul in haar wilde voelen. Minimaal 5 keer maar liever nog vaker was haar antwoord. Dat heb ik dan proberen te onthouden. Marieke begon mij heerlijk te pijpen terwijl ze op bed lag en ik lekker rechtop stond toen ik een warme vrouwenhand op mijn billen voelde. het was dame 2. ze had glijmiddel in haar hand gedaan en terwijl Marieke me heerlijk pijpte masseerde zij mijn ballen, wat een genot. Later ging Marieke in de tegenover liggende kamer in de swing hangen en heb ik Rose voor de eerste keer geneukt. wat kan deze dame hard genomen worden. om niet gelijk al mijn kruit te verspillen optijd gestopt en even rond gekeken, Marieke lag nog in de swing en mijn pik werd weer harder. Dame 2 die naast mij stond te genieten van het schouwspel een condoom in haar handen gedrukt. jij wou hand en spandiensten doen? nou gooi er maar een condoom omheen. Nou nou nou , dame 2 heeft er een heerlijke massage van gemaakt zoals ik nog nooit heb mee gemaakt. wat een geile ervaring. ik kan me haar geile gezicht zo weer op mijn netvlies zien. Marieke heerlijk in de swing genomen en daarna Rose nog kort genomen. ( sorry Astrid , ik moest ff liggen ) Dat was nummer 2 . hierna beneden even een drankje gehaald.
Hierna werd de actie verder beneden voort gezet. Rose was inmiddels op een knielbokje gezet met 3 pikken bij haar gezicht die ze 1 voor 1 moest pijpen terwijl ze hard werd genomen door de andere heren. dit betekende voor mij hard stoten en zolang mogelijk volhouden waarbij Rose gilde van genot. Ene pik eruit andere erin. Voor mijn gevoel heeft ze er wel 3 kwartier gelegen. Na mijn 5e keer haar hard genomen te hebben fluisterde ik dat in haar oor waarbij ze tevreden omkeek. PFFFFFF deze vrouw kan er geen genoeg van krijgen.
Tijd voor nog een korte pauze en een drankje waarna ik boven ging kijken. Hier lagen Asrid en Marieke samen met een paar heren. Na even op mijn beurt te wachten heerlijk gepijpt door Astrid . Ik moest van marieke op mijn rug liggen waarna zij op mij klom. na een paar minuten vroeg ze zelfs om nog een pik in haar geile kut. Samen met een mede gangbanger hebben we haar gevuld met 2 pikken . Wat een geile slet. ik hoorde later dat ze begin Oktober jarig is en dan weer een GB alleen doet. Helaas kan ik er niet bij zijn want oh oh oh , deze dame is super zeker als ze haar onderlipje tussen haar tanden zet.
Rond 20:00 zijn we begonnen en 23:30 zijn we gestopt 4 heerlijke dames 3 heerlijk kunnen neuken en dat voor een paar centen. Deze GB staat zeker heel hoog in mijn all time favoriete.
Erik dank voor t organiseren
Rose ,
Marieke ,
Astrid , bedankt voor de geile ervaring
Dame 4 , hopelijk kom ik jouw nog eens tegen in welke setting dan ook.
Geile groet ,
Remo