Recensie Gangbang GangBangTeam, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond weer een topavond gehad met het Ganbangteam. 4 prachtige dames en 9 of 10 heren die zich allemaal uitstekend hebben vermaakt volgens mij.
Vooraf waren de heren door de dames uitgedaagd qua prestaties, maar ik denk dat er goed partij gegeven is😜
De organisatie was natuurlijk weer perfect, bedankt Erik.
Ik ben er graag weer bij de volgende keer.
Groet Jeroen.
 
Vrijdagavond was het weer zover! We mochten weer lekker gangbangen op deze fantastische locatie! Zoals gewoonlijke was het weer prima geregeld door onze gastheer! Eerst even gezellig wat drinken met de groep en toen mochten we los op de meiden! We hadden vier prachtige dames drie dames waar je hellemaal op los mocht gaan en de andere dame was voor het eerst op een gangbang die deed voornamelijk wat handwerk bij de mannen en wat opwindende aanrakingen wat ook zeker niet verkeerd was! Er werd echt soms stevig geneukt de dames waren niet kapot te krijgen en ze genoten er ook echt van! Het was een fantastische gezellige avond waar alles gemoedelijk en Relaxed aan toe gaat! Ook voor de nieuwelingen die er bij waren voelden zich goed in de groep! Totaal geen haantjes gedrag van de mannen alles gaat met respect voor mekaar ook naar de dames toe! Bedankt mannen en dames voor weer een geweldige avond..
 
Terug
Bovenaan Onderaan