Had haar vroeger bezocht toen zij nog €140 rekende voor een uur all-in. Ik had apart nog voor de zekerheid gevraagd om
PZC, beffen en CIM en dat was geen probleem.
Goed uitziende en schone dame toen, mooie benen ook. Had thuis al gedoucht en extra schoongemaakt, maar ging na het financiële gedeelte toch nog even opfrissen, is wel fijn voor de dame.
Daarna het bed op en lekker begonnen met zoenen/tongzoenen en haar lichaam te verkennen en vervolgens beffen terwijl ik haar kontje vingerde, echt heerlijk.
Vervolgens op bed gelegen om haar te laten pijpen. En toen ging het mis.... Wilde opeens geen
PZC meer en klaagde dat ik niet schoon was
Ging toen weer de badkamer in, maar zag niks vies, echt bizar. Heb toen maar even vluchtig wat water eroverheen gedaan en liep weer naar buiten. Nog vreemder: geslaagd na tweede inspectie, ondanks dat ik net amper had gewassen....?
Echt in de war op dat moment want ik had me niet echt gewassen omdat er niks te wassen viel?
PZC daarna was wel lekker, ze ging goed op en neer met haar hoofd met afwisselende snelheden en veel aandacht voor het topje totdat ik in haar mond begon te komen. En toen kwam probleem #2.... Ze draaide weg en begon me af te trekken terwijl ik aan het spuiten was
Opeens was CIM dus niet mogelijk terwijl het 1. duidelijk in de advertentie stond en 2. expliciet nog apart was afgesproken
Zei dat ik had moeten aangeven dat ik klaar zou komen zodat ze me klaar kon trekken.
Na dit hele debacle niet echt zin meer en er was nog zo ongeveer 25-30 minuten over. Maar goed, had al betaald dus dan maar gewoon de tijd vol maken. En het pijpen was best lekker dus nog een keer laten pijpen en afgerond met een handmatig hoogtepunt dat ook goed was.
Ervaring voor mij in z'n algemeen was daarom maar matig. Pijpen kan ze echt goed en aftrekken ook. Zoenen en beffen was lekker en kontgaatje heerlijk strak. Maar een expliciet gemaakte afspraak niet nakomen is niet netjes. En dat hele gedoe met wassen rook een beetje naar tijdrekken. Dat vond ik not done, om het zo maar eens te zeggen.