Voormalig lid 12783
Stamgast
Verliefdheid gaat voorbij en gelukkig ben ik niet verloofd en niet getrouwd geweest, gewoon happy single en dat bevalt mij uitstekend.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat blijft iets moeilijks, en is vaak niet zo zwart wit als het lijkt.Dacht daar vroeger ook zo over...ben er nu niet meer zo zeker van
Dan lijkt een LAT relatie, misschien wel iets voor je. Dan heb je ieder je eigen leven, en je eigen woonruimte.Vroeger zou ik wel een vaste relatie gewild hebben, nu niet meer, ik heb mijn eigen leven onder controle, vrij om dvp's te bezoeken en mijn leven financieel zeker onder controle.
Ik had vroeger de intentie om mij te binden aan een vaste relatie maar als ik zie hoe andere in de miserie zitten, dikwijls ongewild, nee ,dank je wel, mijn leven is goed zoals het is in het vrijgezelle leven, ik red mij wel!
Wat romantisch JokeHeb mijn huidige partner leren kennen via een gangbang ergens in 2006
Respect Jan.Bijna 27 jaar getrouwd geweest en een vrij goed sexleven gehad en zelfs toen mijn echtgenote zwaar ziek werd en we de laatste twee jaar van haar leven vooral uit respect (met een zwaar zieke vrouw neuk je niet ) alleen nog maar heel veel knuffelde nooit aan gedacht om vreemd te gaan.
Ben nu bijna een jaar weduwnaar en heb nog maar pas mijn eerste afspraak gehad met een DVP die hier een heel goede recensie heeft en ik heb genoten van elke seconde dat ik bij haar was , volgende week hebben we onze tweede afspraak.
Ben blij dat deze dames er zijn en ik weet niet of ik ooit nog een vaste relatie wil.
Heb je geen behoeften om je Thaise vriendin naar Nederland of Belgie te halen, dat maakt het mijn inziens een stuk makkelijker. Hoewel er dan weer andere uitdagingen zijn.Zo is het bij mij min of meer ook. Helaas hebben veel mensen een heel stereotype beeld van Thaise vrouwen, terwijl er Thaise vrouwen zijn die veel meer te bieden hebben dan alleen fysieke aantrekkingskracht.
Het is niet gemakkelijk zo'n lange afstandsrelatie, maar de beperkte tijd die mijn Thaise vriendin en ik tot nu toe samen hebben doorgebracht was heel intens en kan ik bij andere vrouwen maar moeilijk vinden. Ik vind het alleen maar mooi als het vertrouwen in elkaar dusdanig groot is dat je ieder niet als een non hoeft te leven en daar ben ik mijn vriendin dan ook erg dankbaar voor!
Ik denk dat veel mannen heel jaloers op je zijn, waaronder ik!23 jaar samen waarvan bijna 20 jaar getrouwd. Ik ben haar altijd trouw geweest tot ik er achter kwam dat ze een hothusbandfetish heeft en er inmiddels een dynamiek is ontstaan waarbij het thuis veel beter, vaker en leuker is als ik andere vrouwen neuk, of dat nou betaald is of niet maakt niet zo veel uit.
Ja die wens heb ik wel, maar zoals je zelf aangeeft heeft dat verstrekkende consequenties, dus dan moeten zowel zij als ik daar volledig klaar voor zijn. Voorlopig behoed ik mij voor het nemen van een overhaaste, te vroeg genomen beslissing met alle mogelijke vervelende gevolgen van dien en geniet ik nog van mijn vrijheid enerzijds en de korte momenten samen anderzijds.Heb je geen behoeften om je Thaise vriendin naar Nederland of Belgie te halen, dat maakt het mijn inziens een stuk makkelijker. Hoewel er dan weer andere uitdagingen zijn.
Daar moet je inderdaad wel goed over nadenken, en er beiden 100 % achter staan, want het zet wel je hele leven op zijn kop. als je die stap neemt.Ja die wens heb ik wel, maar zoals je zelf aangeeft heeft dat verstrekkende consequenties, dus dan moeten zowel zij als ik daar volledig klaar voor zijn. Voorlopig behoed ik mij voor het nemen van een overhaaste, te vroeg genomen beslissing met alle mogelijke vervelende gevolgen van dien en geniet ik nog van mijn vrijheid enerzijds en de korte momenten samen anderzijds.
Dank u welRespect Jan.
hahaha ja idemDacht daar vroeger ook zo over...ben er nu niet meer zo zeker van
Heb je geen behoeften om je Thaise vriendin naar Nederland of Belgie te halen, dat maakt het mijn inziens een stuk makkelijker. Hoewel er dan weer andere uitdagingen zijn.
Wat je ook niet mag vergeten is dat die thaise dames ook hun familie missenDan moet ze wel heel geweldig zijn en blijven, want je zit er dan hele dagen mee. Een dame die in haar eentje vanuit Thailand naar Nederland komt zal zeker in het begin ook nul eigen sociale contacten hebben.
Dat is wel even anders dan een paar keer per jaar in Thailand met haar wat tijd doorbrengen.
Wat je ook niet mag vergeten is dat die thaise dames ook hun familie missen