Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlinkt volwassen. Vraagt ze soms details, of wordt dat met de mantel der liefde bedekt ?Om de vraag van TS te beantwoorden: (je zou het niet verwachten met zo'n alias) getrouwd.
Bezoek de dames met instemming van mijn partner, is de redding van ons huwelijk geweest.
Ze weet dat ik dames bezoek, meestal ook wanneer, maar niet wie. Details worden niet gedeeld, heeft ze geen belangstelling voor (überhaupt heeft ze geen belangstelling (meer) voor sex). Er is een reden dat we tot deze oplossing kwamen.Klinkt volwassen. Vraagt ze soms details, of wordt dat met de mantel der liefde bedekt ?
voor mij net zo. lang getrouwd geweest nu singel en dat vind ik prima zoGescheiden.. geen zin meer in 'echt' daten, geen zin meer in een serieuze relatie. Al dat geneuzel en gezeur wellicht beetje egoïstisch van me, maar ik vind het heerlijk alleen, hecht alleen waarde aan vrouwelijk gezelschap als het seksueel is drankje drinken of een hapje eten vind ik leuker met vrienden en familie, feestjes zijn zoveel leuker als je single bent.
Ik ben single moest ik in een relatie gaan of beginnen daten zou ik stoppen zoals het hoort.Hoe zit het met de status onder de wandelaars?
Sinds ik een relatie heb wandel ik niet meer, doch blijf ik vaak windowshoppen maar daadwerkelijk overgaan tot een daad is er nog niet van gekomen.
De laatste tijd is ons seksueel leven vrij laag en soms denk ik wel eens dat ik me wil laten pijpen, maar dan voelt dat ook ergens weer aan als bedrog.
Zijn jullie getrouwd of samen en hoe gaan jullie op met de gevoelens? (Ps: ik snap dat niet iedereen dit openlijk wil bespreken maar je kan altijd het verhaal van 'een vriend' vertellen )
Vooralsnog niet. Maar niemand kan de toekomst voorspellen.En gebeurt dat nooit ? Is geen kwinkslag; interesseert me echt. Wat zou je doen als je dat gevoel zou beginnen te krijgen ? (Er is echt mooi speelgoed )
Ik denk toch dat we ons hier moeten beperken tot echte relaties. Dit klinkt meer als een neukertje en als we het over relaties hebben komt daar emotie bij kijken en meer gelaagdheid.Lange-afstandsrelatie met een Thaise. We zien elkaar twee keer per jaar een week of drie.
Als je verliefd bent, heb je dan behoefte aan sex met een andere vrouw?Ik ben al een aardig tijdje samen, nog niet verloofd, wel verliefd. Nu zo'n 7 jaar en 3 jaar terug gezamenlijk een huis gekocht in Oegstgeest. Nu heeft Leiden een hoop, maar seks ga je er dus niet vinden. Dat maakt dat wandelen in eigen stad sowieso zelden voor komt. Gelukkig hebben we beiden een auto voor de deur staan, maar ik ga niet te vaak. Als ik 1x per maand aan wandelen toekom, is het veel. Het blijft voor mij een kick en ik probeer echt iets speciaals te vinden. Anders biedt het wandelen voor mij geen toegevoegde waarde. Nu 35 jaar en al zo'n 10 jaar aan de wandel
Heb jij toevallig de alwetendheid om uit te maken wat een echte relatie is? Of denk je dat een afstandrelatie emoties uitsluit ?Ik denk toch dat we ons hier moeten beperken tot echte relaties. Dit klinkt meer als een neukertje en als we het over relaties hebben komt daar emotie bij kijken en meer gelaagdheid.
Ik ken haar nu toch al zo een jaar of zes en we hebben dagelijks contact via Line of WhatsApp. Sex is belangrijk (ook voor haar), maar is zeker niet de basis van onze "relatie".Dit klinkt meer als een neukertje en als we het over relaties hebben komt daar emotie bij kijken en meer gelaagdheid.
Ja. Want seks is iets dat je in een relatie kunt doen, maar ook daarbuiten.Als je verliefd bent, heb je dan behoefte aan sex met een andere vrouw?
Heb mijn huidige partner leren kennen via een gangbang ergens in 2006, en we zijn nog steeds bij elkaar. Hij werkt fulltime op een truck en ik ben nooit gestopt met sekswerken.
Gewoon goeie afspraken maken, alles overleggen en uiteraard niets gratis doen. Dan accepteert hij mijn werk.
Dus woon gewoon samen met een ex- cliënt.
Veel vrouwen gebruiken anticonceptie pillen, wanneer ze dan samen gaan met een man is ze op anticonceptiepillen. Ze stopt met anticonceptiepillen om een kind te krijgen met de man en daarna vindt ze de man niet meer aantrekkelijk, omdat haar hele conceptie van wat een aantrekkelijke man is totaal verandert wanneer ze anticonceptie pillen gebruikt of niet gebruikt.Als ik lees dat sommigen in het begin veel seks hebben, maar naarmate het huwelijk amper vordert, dan is dat ook een soort van bedrog.
De trofee voor onzin van de dag is bekend. ProficiatVeel vrouwen gebruiken anticonceptie pillen, wanneer ze dan samen gaan met een man is ze op anticonceptiepillen. Ze stopt met anticonceptiepillen om een kind te krijgen met de man en daarna vindt ze de man niet meer aantrekkelijk, omdat haar hele conceptie van wat een aantrekkelijke man is totaal verandert wanneer ze anticonceptie pillen gebruikt of niet gebruikt.
Dit is ook de reden waarom het aantal echtscheidingen zo hoog is.
Is geen onzin. Hormoonhuishouding verandert door de pil. En hormoonhuishouding is van invloed op wie en wat je sexueel aantrekkelijk vindt.De trofee voor onzin van de dag is bekend. Proficiat
ZO FUCK! Daar zeg je me wat! Zou best kunnen man. Ik verwonder me altijd dat vrouwen na het krijgen van een kind geen seks meer willen. Maar dit zou echt wel iets ermee te maken kunnen hebben.Veel vrouwen gebruiken anticonceptie pillen, wanneer ze dan samen gaan met een man is ze op anticonceptiepillen. Ze stopt met anticonceptiepillen om een kind te krijgen met de man en daarna vindt ze de man niet meer aantrekkelijk, omdat haar hele conceptie van wat een aantrekkelijke man is totaal verandert wanneer ze anticonceptie pillen gebruikt of niet gebruikt.
Dit is ook de reden waarom het aantal echtscheidingen zo hoog is.
Ja schat, ik zeg hier veel dingen die waar zijn en hoe je dat zegt, ook vrouwen die geen anticonceptie pil gebruiken hebben vaak minder zin in seks na 1e kind, dat komt door het reptielenbrein van de vrouw. Het reptielenbrein van een man wil zoveel mogelijk kinderen maken, het reptielenbrein van een vrouw wil een kind van de beste man die ze kan krijgen en daarna is het 'genoeg' voor haar.ZO FUCK! Daar zeg je me wat! Zou best kunnen man. Ik verwonder me altijd dat vrouwen na het krijgen van een kind geen seks meer willen. Maar dit zou echt wel iets ermee te maken kunnen hebben.
Hormonen doen heel veel met energie, perceptie van het andere geslacht en zin in seks.
Vandaar dat veel vrouwen na de overgang minder zin hebben : lees "hormonen"
Zo is het bij mij min of meer ook. Helaas hebben veel mensen een heel stereotype beeld van Thaise vrouwen, terwijl er Thaise vrouwen zijn die veel meer te bieden hebben dan alleen fysieke aantrekkingskracht.Ik ken haar nu toch al zo een jaar of zes en we hebben dagelijks contact via Line of WhatsApp. Sex is belangrijk (ook voor haar), maar is zeker niet de basis van onze "relatie".