Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan zal ik wel een rijk man zijn.
Je moet je alleen afvragen wanneer een dvp dat door heeft? Is dat voordat ze verliefd wordt ? Aan de andere kant is het zo dat ze haar schaapjes wellicht op het droge heeft en de stap om verliefd te worden juist simpeler wordt. Ik zelf vind dat ik genoeg levenservaring heb om te beoordelen of iemand echt van mij houdt of dat het om mijn geld gaat. Daar train je jezelf op door de jaren heen en niet alleen bij verliefdheid. Ook vrienden en familie weten je goed te vinden als je geld hebt. Mijn voelsprieten zijn redelijk goed getraind wat dat betreft.
Ik zeg ook niet dat ze niet verliefd op je kan zijn er zijn ook eerlijke dvp's. Alleen zijn hoerenlopers vaak niet geliefd bij de dames het feit dat we dvp's moeten bezoeken voor seks is al een reden om ons af te wijzen. Maar zoals met alles in het leven zijn er ook uitzonderingen ik zie soms ook hoerenlopers die er goed uitzien, en er zijn ook hoerenlopers die heel charmant zijn dus ik snap dat dvp's verliefd kunnen worden zeker als je nog eens vermogend bent altijd een pluspunt natuurlijk.
.
 
Helaas val je vaak in verliefdheid..... Vooral op een DVP. Mischien is het ook andersom, maar het is meer een regel dat je een geldautomaat bent zoals gezegd. Het boeit ze niet zoveel met wie ze sex hebben, zolang het veilig en hygiënisch is. Een uitzondering zijn, maar die zullen schaars zijn.
 
Ze blokkeren allemaal hun gevoelens , daarom gaan meeste er ook aan kapot. Of aan xe drank of drugs. Dat is hetzekfde als een vreemdegaande vrouw. Ze kunnen het jaren verborgen houden. Maar ze gaan eraan onder door vroeg of laat komt het ook uit.
 
Ze blokkeren allemaal hun gevoelens , daarom gaan meeste er ook aan kapot. Of aan xe drank of drugs. Dat is hetzekfde als een vreemdegaande vrouw. Ze kunnen het jaren verborgen houden. Maar ze gaan eraan onder door vroeg of laat komt het ook uit.
Een dubbel leven leiden en tegelijk uw gevoel uitschakelen is niet gemakkelijk om er mee om te gaan . Dan spring je van ene leugen naar de andere leugen .
 
Hoe vaak zullen dvp's verliefd worden op klanten?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Of blokkeren ze die gevoelens?
Het zijn toch ook maar gewone mensen zoals ik hier vaak lees..
Ik denk dat ze die gevoelens heel vaak blokkeren. Evenals ik mijn gevoelens voor een dvp ook vaak blokkeer. Een wederzijds vertrouwen is vaak lastig en meestal ook onmogelijk omdat elkaars werelden zo verschillend zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan