Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
heb ik voorgesteld om haar Over te kopen voor 5500 en dan dat ze onder mij werkt..
Wie heeft dat bedrag van 5500 bepaald? Heb je haar pooier benaderd en was dat zijn vraagprijs?

neuk haar gratis voor ik haar vrij koop natuurlijk.. kijken wat ze er voor over heeft
eerst zorgen dat ik alles van haar heb en zoals adres in brazilie van haar zoontje etc en dan zien we wel of ik het doe.. eerst gratis sex fixen
... Sorry maar wil je serieus je kennis over haar zoontje, en haar algehele vrijheid, inzetten om haar gratis in bed te krijgen?

Dat klinkt wel als ware liefde zeg.

Als haar huidige pooier echt zo slecht is, raad ik je aan naar de politie te gaan. Dat is voor haar EN voor jou de beste oplossing.

(Ja, ook voor jou, als je 5500 euro weggooit en haar voor jou laat werken (vermoedelijk onvergund) word jij effectief zelf haar pooier, die slangenkuil zou ik je niet aanbevelen)
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt me wel een gevalletje van oplichting. € 5500 is in Brazilie een kapitaal.
Zogenaamd is de boeker slecht. Maar die krijgt gewoon een deel van het geld.
Zij vertrekt naar Brazilie en zie dan je geld maar terug te krijgen.
Komt misschien nooit meer in Nederland. Genoeg andere landen om te gaan.
Hier moet je nooit aan beginnen.
 
Wie heeft dat bedrag van 5500 bepaald? Heb je haar pooier benaderd en was dat zijn vraagprijs?



... Sorry maar wil je serieus je kennis over haar zoontje, en haar algehele vrijheid, inzetten om haar gratis in bed te krijgen?

Dat klinkt wel als ware liefde zeg.

Als haar huidige pooier echt zo slecht is, raad ik je aan naar de politie te gaan. Dat is voor haar EN voor jou de beste oplossing.

(Ja, ook voor jou, als je 5500 euro weggooit en haar voor jou laat werken (vermoedelijk onvergund) word jij effectief zelf haar pooier, die slangenkuil zou ik je niet aanbevelen)
Nee, zou enkel haar gegevens willen zodat ze mij niet kan oplichten.. haar pooier word ik niet ze gaat gewoon bij mij een lening aan en ze werkt voor zichzelf ze betaald mij gewoon haar lening terug that's it wat ze verdiend zoekt ze zelf maar uit wat ze ermee doet ga daar niks van afhouden zoals haar pooier nu doet ook al stelt ze dat zelf voor als ik vraag hoeveel ze kan terug betalen zegt ze van hou desnoods ook maar alles zelf en betaal mij loon ik Ben zo ni haha ik zal haar rl advertentie wel helpen opmaken maar voor de rest hou ik me met haar prostitutie niks bezig.. wil haar gewoon helpen maar politie is geen optie want ga me niet wringen in een prostitutienetwerk die pooier zijn gevaarlijk en politie is niks waard in belgie tov dat.. ze stelt voor om het zelf te betalen aan die pooiers ze heeft me berichten laten zien van haar pooier waarin staat int Braziliaans dan dat ze dat geld schuldig is dus oude berichten geen berichten die pas kunnen getruceerd zijn.. ook zegt ze uitdrukkelijk dat ik niks aan haar baden mag zeggen.. (er is 1 pooier en een telefoniste die alles voor haar regeld qua afspraken) en tegen beide mag ik uitdrukkelijk geen prive zaken zeggen niet van dat uitkopen maar ook niet dat ze haar paspoort doorstuurt en bepaalde geheimen zegt.. maar dus met politie hou ik me niet bezig.. ik heb gezien dat je een lening kan laten vast leggen door een notaris of door het gerecht en daar zou ze zelfs mee instemmen dus ga Vandaag eens rondbellen daarvoor.
Dit lijkt me wel een gevalletje van oplichting. € 5500 is in Brazilie een kapitaal.
Zogenaamd is de boeker slecht. Maar die krijgt gewoon een deel van het geld.
Zij vertrekt naar Brazilie en zie dan je geld maar terug te krijgen.
Komt misschien nooit meer in Nederland. Genoeg andere landen om te gaan.
Hier moet je nooit aan beginnen.
Ja heb ik ook al aan gedacht.. ik heb gezien dat je een lening onderling ook kunt laten vadtleggen door het gerecht en zij zou daarmee instemmen ga Vandaag eens bellen moest ze andere oorden opzoeken wat dan nog de gevaren kunnen zijn
 
haar pooier word ik niet ze gaat gewoon bij mij een lening aan en ze werkt voor zichzelf ze betaald mij gewoon haar lening terug that's it
In bericht 5965 zeg je nog "Over te kopen voor 5500 en dan dat ze onder mij werkt..", dat klinkt toch echt als pooieren.
ga me niet wringen in een prostitutienetwerk die pooier zijn gevaarlijk
Op het moment dat jij een prostituee "vrij koopt", zit je al te wringen in een prostitutie-netwerk. Als die pooier echt zo gevaarlijk is, denk je dan echt dat ie zit te wachten op iemand die zn goed verdienende dame van hem afpakt?

En nogmaals, werkt die dame wel legaal? De meeste onvergunde dames worden niet gestopt hoor, maar er wordt heus wel eens opgetreden, je maakt jezelf zo afhankelijk van zwart geld, en als ze haar werk niet meer kan doen kan je er naar fluiten.
 
In bericht 5965 zeg je nog "Over te kopen voor 5500 en dan dat ze onder mij werkt..", dat klinkt toch echt als pooieren.

Op het moment dat jij een prostituee "vrij koopt", zit je al te wringen in een prostitutie-netwerk. Als die pooier echt zo gevaarlijk is, denk je dan echt dat ie zit te wachten op iemand die zn goed verdienende dame van hem afpakt?

En nogmaals, werkt die dame wel legaal? De meeste onvergunde dames worden niet gestopt hoor, maar er wordt heus wel eens opgetreden, je maakt jezelf zo afhankelijk van zwart geld, en als ze haar werk niet meer kan doen kan je er naar fluiten.
Zo bedoelde ik dat niet.. het enige wat ik als mogelijkheid zie is dat ik de lening officieel laat vast leggen bij de belgische staat en dat zij mij terug betaald dan. En dat zij dat zelf aan hare pooier betaald. Ook enkel wanneer ik al haar prive gegevens weet. Lukt dat niet of is er teveel risico gaat het niet door wees gerust ga me eerst bevragen ga mezelf niet laten vangen
 
"Liefde is.... een vrouw kopen van een pooier zodat ze voor jou kan gaan werken en jij beschikking hebt over gratis seks."

Misschien ben ik wat ouderwets, een romanticus of een dromer maar ik heb toch een heel ander idee over verliefd en liefde
Hmm ja dat begrijp ik.. ik zie haar graag ja en niet perse voor gratis seks maar zou dat meer doen om haar te helpen en haar eventueel later in belgie te laten wonen.. want voor 5.5k heb ik me wel suf geneukt bij haar denk ik dan😁
 
Dit gaat je jouw relatie kosten. Je vriendin zocht toch alles uit. Hier gaat ze zeker achter komen een bedrag van 5500.
Ik zou hier niet aan beginnen.
Klopt. Heb besloten het niet te doen.

Kleine update: ze heeft me verteld dat haar pooiers alles weten van haar en dat ze haar ouders kwaad kunnen doen moest ik naar de politie gaan om haar te helpen eventueel.. heb met haar besproken dat ik het niet ging doen en ze is daarom niet boos (de intentie kwam toch uiteindelijk van mij) we hebben besloten contact te houden en dan in de toekomst te zien hoe het loopt met evt relatie. Ze is echt een super lieve en ze haalt ook echt aan dat ik niet naar haar bazen mag gaan en die indruk krijg ik ook als ik haar telefoniste spreek om met haar een afspraak te maken. We zullen wel zien hoe het loopt tussen mij en haar en mij en haar vriendin maar van een lening gaat het niet komen ze zei dat ze zelf haar schulden ging afbetalen
 
Het is zelfs nog sterker. Je werk bepaald niet wie jij bent als persoon. Is maar een heel klein onderdeel van je persoonlijkheid.

Maar ik geef toe veel mensen denken dat hun werk bepaalt wie ze zijn. Als ze dan hun werk kwijt zijn is er een groot probleem. Identiteit kwijt.
Nu... werk bepaalt voor veel mensen wel degelijk een belangrijk deel van hun persoonlijkheid. Zeker als het iets is waarin je je volop kan ontplooien... en je voldoening geeft. En... als je dat soort werk nooit kon krijgen... zegt dat ook iets over je persoonlijkheid!

Maar uiteraard zijn er ook nog vele andere facetten. Je familie/gezin... en vrienden om maar meteen het belangrijkste te noemen.
 
Veel dames die dit werk doen hebben iets meegemaakt waardoor ze zonder liefde / lust kunnen werken of zitten in de positie dat ze vinden dat ze geen keus hebben. Sexwerk kan zeker invloed hebben en geven op de personlijkheid van de dame. Heb helaas te veel dames zien veranderen door dit werk, vooral als ze het te lang doen, geld wordt een enorme drijfveer.

Verliefd zijn op een prostituee, ook hebben ze in met duizenden mannen sex gehad zegt niet zoveel over je persoonlijkheid. Denk ook wel dat je weet dat het niks gaat en kan worden, wellicht ben je gewoon bezorgd over die dame. Maar die keuze moet jij maken. het zien er naar uit of je gewoon een "limerence" hebt voor de dame (zoek maar op google).

Ze nemen het liefst zo veel mogelijk mannen op een dag om zo veel mogelijk te verdienen, die 5500 euro hebben zo redelijk snel bij elkaar.... Veel dames uit Oost Europa en Zuid America werken 7 dagen, tel maar op hoeveel ze verdienen. Maak je hier maar niet ongerust over.
 
Veel dames die dit werk doen hebben iets meegemaakt waardoor ze zonder liefde / lust kunnen werken of zitten in de positie dat ze vinden dat ze geen keus hebben. Sexwerk kan zeker invloed hebben en geven op de personlijkheid van de dame. Heb helaas te veel dames zien veranderen door dit werk, vooral als ze het te lang doen, geld wordt een enorme drijfveer.

Verliefd zijn op een prostituee, ook hebben ze in met duizenden mannen sex gehad zegt niet zoveel over je persoonlijkheid. Denk ook wel dat je weet dat het niks gaat en kan worden, wellicht ben je gewoon bezorgd over die dame. Maar die keuze moet jij maken. het zien er naar uit of je gewoon een "limerence" hebt voor de dame (zoek maar op google).

Ze nemen het liefst zo veel mogelijk mannen op een dag om zo veel mogelijk te verdienen, die 5500 euro hebben zo redelijk snel bij elkaar.... Veel dames uit Oost Europa en Zuid America werken 7 dagen, tel maar op hoeveel ze verdienen. Maak je hier maar niet ongerust over.
Ik heb de berekening ook al eens gemaakt. Ze verdienen bakken geld. Ik denk dat ze ons uitlachen dat we zoveel geld betalen.
Ik heb besloten minder te gaan. Morgen is het 5 weken geleden dat ik nog een DVP bezocht.
Als de DVP 5 klanten heeft van 1u aan €150. Geeft dat een dagomzet van €750. Trek daar €100 kost af. Dan kom je op €650 winst. Afgerond €5000 per week.
 
Hoezo?

Wat bedoel je ? Snap jou bericht niet..

ik snap je.. maar Ben niet Dom ga niet zomaar men geld geven ga eerst zorgen dat ik alles van haar heb en zoals adres in brazilie van haar zoontje etc en dan zien we wel of ik het doe.. eerst gratis sex fixen :p
€5500 is een jaarsalaris voor iemand die ongeschoold werk verricht in Brazilië. Als je dit gaat betalen dan is dom inderdaad niet het juiste woord. Sorry. Kan het niet mooier maken.
 
Ik heb de berekening ook al eens gemaakt. Ze verdienen bakken geld. Ik denk dat ze ons uitlachen dat we zoveel geld betalen.
Ik heb besloten minder te gaan. Morgen is het 5 weken geleden dat ik nog een DVP bezocht.
Als de DVP 5 klanten heeft van 1u aan €150. Geeft dat een dagomzet van €750. Trek daar €100 kost af. Dan kom je op €650 winst. Afgerond €5000 per week.
Haha! Daar gaan we weer:
"Andermans rekening maken"... Het nr-1-topic van GirlsReview!
 
Klopt. Heb besloten het niet te doen.

Kleine update: ze heeft me verteld dat haar pooiers alles weten van haar en dat ze haar ouders kwaad kunnen doen moest ik naar de politie gaan om haar te helpen eventueel.. heb met haar besproken dat ik het niet ging doen en ze is daarom niet boos (de intentie kwam toch uiteindelijk van mij) we hebben besloten contact te houden en dan in de toekomst te zien hoe het loopt met evt relatie. Ze is echt een super lieve en ze haalt ook echt aan dat ik niet naar haar bazen mag gaan en die indruk krijg ik ook als ik haar telefoniste spreek om met haar een afspraak te maken. We zullen wel zien hoe het loopt tussen mij en haar en mij en haar vriendin maar van een lening gaat het niet komen ze zei dat ze zelf haar schulden ging afbetalen
Pooiers zijn het laagste wat er bestaat prive-ontvangst zit helaas vol met deze tuig.
 
Ik hoef jullie mening allemaal niet.. diegene die het slecht met me voorhebben kunnen hun eigen rekening maken hier en me dom noemen zoveel ge wilt.. ik heb 3 relaties gehad met dvp's waarvoor geld niet belangrijk was en Ben nog maar 33! Ik weet heel goed dat veel hoeren uitzijn op geld maar niet allemaal.. heb een beetje respect voor de meisjes en je kunt daar veel bij winnen zonder geld te geven geloof me nu maar. Behandel ze als mensen en niet als objecten en geloof me je kan echt wel relaties Los krijgen bij dvps.
Maar als ge ne ouwe zak zijt van 50+ die ne relatie wilt met een buitenlands meisje van 20-30 jaar.. ja dan is de kans groot dat ze op uw geld uit zijn en da ge mij komt uitkakken op dit forum ja en nee ik Ben geen leek ik wandel sporadisch al 15j.
 
Terug
Bovenaan Onderaan