Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eens een hoer altijd een hoer! Het draait hen immers alleen maar om zoveel mogelijk geld verdienen/verkrijgen.
Ik ben er uiteindelijk ook door schade en schande achtergekomen. Ze zijn goed in het manipuleren van hun klanten. Dat "vak" verstaan ze in ieder geval heel goed. Hun leven bestaat uit een grote leugen.
Ik blijk wel wat los te hebben gemaakt gezien de vele reacties in korte tijd.
Ik doe er verder het zwijgen toe. Iedereen kan zijn eigen conclusie trekken uit Zijn eigen ervaring. Succ6 allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Eens een hoer altijd een hoer! Het draait hen immers alleen maar om zoveel mogelijk geld verdienen/verkrijgen.
Ik ben er uiteindelijk ook door schade en schande achtergekomen. Ze zijn goed in het manipuleren van hun klanten. Dat "vak" verstaan ze in ieder geval heel goed. Hun leven bestaat uit een grote leugen.
Is toch niet waar. Ik was een keer behoorlijk ziek. En zij is 's avonds laat 1,5 uur naar met toe komen rijden om bij me te zijn. De ene persoon is de andere niet.
 
Eens een hoer altijd een hoer! Het draait hen immers alleen maar om zoveel mogelijk geld verdienen/verkrijgen.
Ik ben er uiteindelijk ook door schade en schande achtergekomen. Ze zijn goed in het manipuleren van hun klanten. Dat "vak" verstaan ze in ieder geval heel goed. Hun leven bestaat uit een grote leugen.
Niet alle dames over één kam scheren ,ze zullen heus niet verliefd worden .maar er zijn ook dames die weten wat ze doen het is een vak ,mannen die ergens niet krijgen wat ze willen dvp doen dingen die sommige vrouwen niet doen en kunnen luisteren als je ergens mee zit . Dus er zijn ook leuke en lieve dvp, .en we hebben ook allemaal wel eens een verkeerde tegen gekomen ,maar ik heb de ervaring dat de meeste dvp aardig en leuk zijn. en als je vaker komt vragen ze ook altijd hoe je voelt of alles goed gaat
 
Laatst bewerkt:
Eens een hoer altijd een hoer! Het draait hen immers alleen maar om zoveel mogelijk geld verdienen/verkrijgen.
Ik ben er uiteindelijk ook door schade en schande achtergekomen. Ze zijn goed in het manipuleren van hun klanten. Dat "vak" verstaan ze in ieder geval heel goed. Hun leven bestaat uit een grote leugen.
Ik blijf hoer een rotwoord vinden met een negatieve lading. Natuurlijk doen ze het voor het geld maar in mijn geval heeft zij bewust gewoon mij niet meer als klant te hebben. Scheelt haar toch een paar duizend euro op jaarbasis
 
Sinds ik afscheid heb genomen van mijn favoriete DVP omdat het te intens werd, ben ik alleen maar nog meer dames gaan bezoeken. En daar zitten perfecte dates bij waar ik vaker langs wil komen. En toch… ik krijg haar maar niet uit mijn kop. Ik heb de drang om haar toch op te gaan zoeken maar ik doe het nog niet. Geen idee hoe lang ik dit ga volhouden, maar ooit ga ik er weer op bezoek (tegen beter weten in dus) misschien over een jaar, of als ik nog eens 20 kg ben afgevallen, of als ik nog 20 verschillende dames heb bezocht. Ze zit diep bij mij. Juist nu ik haar niet meer zie is het gevoel sterker geworden. Ik dacht dat ik wel met bij voeten op de grond stond, maar ik zweef als ik aan haar denk. Ik zou serieus willen dat ik niet meer aan haar denk.
Kurdy jij bent getrouwd zie jij soms jouw vrouw niet graag? Een gehuwde man die verliefd is op een dvp ? Kan je dat probleem ook uitleggen tegen je eigen vrouw ?
 
Kurdy jij bent getrouwd zie jij soms jouw vrouw niet graag? Een gehuwde man die verliefd is op een dvp ? Kan je dat probleem ook uitleggen tegen je eigen vrouw ?
Ik zie mijn vrouw heel graag en hou veel van haar. Alleen op het gebied van sex kan zij mij niet geven wat ik wil. Misschien is in mijn geval verliefd op een DVP niet 100% van toepassing, maar sinds ik niet meer mijn favoriete DVP bezoek, groeit het verlangen naar haar. Een gemis… ik ben geenszins op zoek naar een relatie naast mijn huwelijk. Maar ik had wel het idee dat ik een "maatje"/vriendinnetje had gevonden die naar mij luisterde, ook als het niet over sex ging. GFE op Champions league niveau. Ik denk wel dat ik inmiddels een goede nieuwe vriendin heb gevonden, en heb er nog een paar op mijn verlanglijstje staan zodat ik niet maandelijks bij dezelfde dame op de stoep sta.
 
Ik zie mijn vrouw heel graag en hou veel van haar. Alleen op het gebied van sex kan zij mij niet geven wat ik wil. Misschien is in mijn geval verliefd op een DVP niet 100% van toepassing, maar sinds ik niet meer mijn favoriete DVP bezoek, groeit het verlangen naar haar. Een gemis… ik ben geenszins op zoek naar een relatie naast mijn huwelijk. Maar ik had wel het idee dat ik een "maatje"/vriendinnetje had gevonden die naar mij luisterde, ook als het niet over sex ging. GFE op Champions league niveau. Ik denk wel dat ik inmiddels een goede nieuwe vriendin heb gevonden, en heb er nog een paar op mijn verlanglijstje staan zodat ik niet maandelijks bij dezelfde dame op de stoep sta.
Soms heb ik het gevoel dat een GFE niet geschikt is voor iedere man. Bij sommige komen de gevoelens naar boven.
 
Dan zou vriendschap bij die eerste toch ook genoeg zijn. Denk dat je niet moet streven naar een relatie. Bij vriendschap speelt leeftijdverschil nog veel minder dan bij relatie. Dus daar zou ik niet bang voor zijn. Probeer gewoon goede vrienden met haar te zijn als jullie klik zo goed is en dat je haar mist.

Af en toe betaalde sex met haar en af en toe iets leuks doen samen. Terrasje, uit eten, film, sauna noem maar op. Uiteraard kosten gedeeld dan en niet betalen voor tijd. Dan heb je vriendschap met haar. Als ze buiten haar werk iets anders met je wil gaan doen.
 
Ik had nooit gedacht dat ik gevoelens zou krijgen voor een dvp maar het klikte meteen bij de eerste keer. Zij zei onlangs tegen mij dat ik anders was als andere bezoekers. Zo gezellig afgezien van de sex, ja zo sloeg bij mij de vonk over. En gevoelens heb je niet in de hand ,dat gebeurt gewoon.
 
Ik had nooit gedacht dat ik gevoelens zou krijgen voor een dvp maar het klikte meteen bij de eerste keer. Zij zei onlangs tegen mij dat ik anders was als andere bezoekers. Zo gezellig afgezien van de sex, ja zo sloeg bij mij de vonk over. En gevoelens heb je niet in de hand ,dat gebeurt gewoon.
Dat jij anders bent dan de andere bezoekers is een term dat ze vaak gebruiken . Dat zijn van die trucjes om u te vrede te stellen en hopen dat je terug komt.
 
Brand er een lichtje nu ? Die vorige klant was niet zo leuk, omdat jij veel leuker bent. Want ik ben blij dat jouw terug zie . Dat soort praatjes maken ze jouw gelukkig. Als je dat te serieus opneemt dan krijg je kriebels in jouw buik.
Dat is een onderdeel van het spel van GFE, en dat vind ik fijn en prettig. Ik kies daar ook bewust voor. Zak legen en weg vind ik niet leuk, dan kan ik net zo goed op de plee mezelf aftrekken en dat is een stuk goedkoper. Heerlijk dat gevoel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan