Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat heeft ervoor gezorgd dat ik goed 'geland' ben en er wat afstand van voel.
Dat heb je dan goed gedaan want velen blijven met hun hoofd in de wolken hangen en vinden geen landingsbaan.

Zon dame zoekt vaste geldschieters die betrouwbaar en gemanierd zijn.
En "wij" denken dan dat die dame meer in ons ziet..Als je wekelijks of maandelijks, afhankelijk van de dikte van je beurs, haar salaris komt brengen.
Niet verliefd worden dus.

Dat heb je dan goed gedaan want velen blijven met hun hoofd in de wolken hangen en vinden geen landingsbaan.

Zon dame zoekt vaste geldschieters die betrouwbaar en gemanierd zijn.
En "wij" denken dan dat die dame meer in ons ziet..Als je wekelijks of maandelijks, afhankelijk van de dikte van je beurs, haar salaris komt brengen.
Niet verliefd worden dus.
dat ben ik wel. Ik kan er niets aan doen

Belangrijkste is: ik kan ermee omgaan als de vlinders weer komen dan.
Laat ik haar maar zien als een leuke, betaalde minnares. En of zij het ook zo ziet? Dat maakt eigenlijk gewoon niks uit.
Ik ken het gevoel. Mijn favorietje in augustus voor het laatst bezocht, Sindsdien een 10-tal verschillende dames bezocht, maar nergens kreeg ik datzelfde geluksmoment als wat ik bij haar kreeg. En dus ga ik haar komende maanden zeker weer een keer bezoeken. Dan maar 1x per kwartaal ipv 2x per maand. Misschien eind van deze maand nog een andere dame bezoeken om geen pandapunt te pakken deze maand!

tsjaaa.. oppassen heren zo was er ook een dame op de achterdam 3 jaar geleden inmiddels alweer. Had een borstvergroting gedaan en lachte zo de desbetreffende klant zo uit dat die betaalde. En zielige praatjes dat der moeder ziek was en geopereerd moest worden enzz. Nou ik trap er niet in zoek het lekker uit.
Vorig jaar is er in Zaandam nog een een dame vermoord door een geobsedeerde klant.

Niet om het goed te praten, maar daar zit vaak zo'n historie aan vast.

Ik heb haar niet meer gesproken of gezien, maar ik zie het wel of ze mij wegstuurt of dat ik mag blijven. ik kwam destijds in mijn eigen ogen inderdaad obsessief over en liep bij haar de deur plat. Ik heb nergens anders zo'n klik gehad met een dame als bij haar. Ik ging van 'jij mag altijd komen" naar geblokt. Ze werkt nu op een andere locatie, dus stap daar gewoon eens binnen. Maar misschien valt het de volgende keer tegen.

Ik heb haar niet meer gesproken of gezien, maar ik zie het wel of ze mij wegstuurt of dat ik mag blijven. ik kwam destijds in mijn eigen ogen inderdaad obsessief over en liep bij haar de deur plat. Ik heb nergens anders zo'n klik gehad met een dame als bij haar. Ik ging van 'jij mag altijd komen" naar geblokt. Ze werkt nu op een andere locatie, dus stap daar gewoon eens binnen. Maar misschien valt het de volgende keer tegen.

Ik heb het voorgehad, omdat ik voelde dat er iets was, heb ik het haar gevraagd en zij zei: alles is perfect in orde. Maar een paar maanden later begon ze me te negeren, en als ik dan binnen mocht, was het geen 20 minuten meer, maar amper 15 minuten. Ik heb het opgegeven.

Snap ik, dat is ook lastig. Maar ik weet dat het niets kan worden. Ik heb wel eens een andere dvp geprobeerd, maar had dan achteraf spijt dat ik die centen niet aan haar had uitgegeven, omdat de andere dame tegenviel. Hier weet ik precies wat ik krijg, elke keer de stoom er vanaf 🤩
Hier exact hetzelfde, heb ook meer dan normale gevoelens voor een dame gekregen zo erg dat ik er niet van kon slapen en alleen maar aan haar kon en kan denken.
Tijdje niet geweest uit zelfbescherming en andere dames bezocht, en ook achteraf spijt dat ik het geld niet aan haar had uitgegeven want niemand deed het zoals zij in mijn perspectief.
Toch weer bezoeken hervat bij bewuste dame maar ze weet feilloos dat ze me in haar macht had.
Ik voel me machteloos maar bezoeken zijn niet onbevredigend en daardoor verslavend.
Echt moeilijk om je daarvan emotioneel los te maken. Iemand een advies, ik zou het met twee handen aanpakken.
Ik heb het voorgehad, omdat ik voelde dat er iets was, heb ik het haar gevraagd en zij zei: alles is perfect in orde. Maar een paar maanden later begon ze me te negeren, en als ik dan binnen mocht, was het geen 20 minuten meer, maar amper 15 minuten. Ik heb het opgegeven.
Dat komt omdat je dan te vaak bent geweest en ze dan een soort antipathie tegen je heeft maar niet aan je geld, ze weet dat je haar leuk vind of gevoelens voor haar hebt en dat speelt ze uit.
Mijn advies is totaal negeren en een andere dvp zoeken hoe zeer en moeilijk het ook is.

Laatst bewerkt:
Ik voel me machteloos maar bezoeken zijn niet onbevredigend en daardoor verslavend.
Echt moeilijk om je daarvan emotioneel los te maken. Iemand een advies, ik zou het met twee handen aanpakken.
De oplossing is even makkelijk als moeilijk: niet meer naar haar gaan.
Ja het is moeilijk en doet pijn maar tijd heelt alle wonden.
Niet meer naar haar gaan, niet meer aan denken, andere dames bezoeken, dan komt het vanzelf weer goed.
Verliefd zijn op een dvp is niet anders dan op een vrouw met ander werk.

Dat komt omdat je dan te vaak bent geweest en ze dan een soort antipathie tegen je heeft maar niet aan je geld, ze weet dat je haar leuk vind of gevoelens voor haar hebt en dat speelt ze uit.
Mijn advies is totaal negeren en een andere dvp zoeken hoe zeer en moeilijk het ook is.
Je geeft het advies voor jezelf in de allerlaatste zin aan iemand anders.
Je eigen advies aan een ander ook zelf opvolgen. Ben je er vanaf.

Ik heb een vaste dame die vorige keer een verhaaltje afstak van een klant die drie keer per week langs kwam en was overgeschakeld op één keer per week. Mij geeft dat toch het gevoel dat hij verliefd op haar is. Volgens mij staat ze niet open voor een vaste relatie en geniet ze juist van verschillende klanten. Ik kan best begrijpen dat mannen verliefd worden op haar als ze tegen hen doet zoals bij mij. Een gfe en constant bezet.

Ik heb een vaste dame die vorige keer een verhaaltje afstak van een klant die drie keer per week langs kwam en was overgeschakeld op één keer per week. Mij geeft dat toch het gevoel dat hij verliefd op haar is. Volgens mij staat ze niet open voor een vaste relatie en geniet ze juist van verschillende klanten. Ik kan best begrijpen dat mannen verliefd worden op haar als ze tegen hen doet zoals bij mij. Een gfe en constant bezet.
De meesten, zoniet alle dames hebben een (vaste) vriend waarmee ze al dan niet samenwonen, die niet werken en dus een verkapte pimp zijn, maar dat vertellen ze zeer zelden aan hun klanten want dat is niet goed voor de business denken ze.

De meesten, zoniet alle dames hebben een (vaste) vriend waarmee ze al dan niet samenwonen, die niet werken en dus een verkapte pimp zijn, maar dat vertellen ze zeer zelden aan hun klanten want dat is niet goed voor de business denken ze.
Zo niet alle is erg overdreven. Ze hebben niet allemaal een werkeloze pimp thuis zitten hoor, lekker generaliserend

werkt die dame bij rvp?

Als je blijft betalen, dan is het zo wel weer koek en ei natuurlijk. ;)
Iets te kort door de bocht, niet?

Ik doe niet alles of iedereen voor geld... Als ik me niet goed voel bij een situatie, bij een man, dan ga ik verzoeken ergens anders te gaan.

Wat een DVP doet is niet automatische piloot.

Ze gooien soms 50 euro extra op het bed voor bare... Helaas. Ze moeten ze terug nemen, ik raak het briefje zelfs niet aan.
En een klant waar ik ongezonde obsessie merk, daar probeer ik hem ook tegen zichzelf te beschermen. No money digger.

Zo niet alle is erg overdreven.
Ook "de meesten" is al sterk overdreven.

In welk segment wandel jij Loganwindow? In sommige segmenten zal het zeker vaker voorkomen, maar het aantal dames met een werkloze pooier als partner is toch echt in de minderheid.

Terug
Bovenaan Onderaan