Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat heeft ervoor gezorgd dat ik goed 'geland' ben en er wat afstand van voel.
Dat heb je dan goed gedaan want velen blijven met hun hoofd in de wolken hangen en vinden geen landingsbaan.

Zon dame zoekt vaste geldschieters die betrouwbaar en gemanierd zijn.
En "wij" denken dan dat die dame meer in ons ziet..Als je wekelijks of maandelijks, afhankelijk van de dikte van je beurs, haar salaris komt brengen.
Niet verliefd worden dus.

Dat heb je dan goed gedaan want velen blijven met hun hoofd in de wolken hangen en vinden geen landingsbaan.

Zon dame zoekt vaste geldschieters die betrouwbaar en gemanierd zijn.
En "wij" denken dan dat die dame meer in ons ziet..Als je wekelijks of maandelijks, afhankelijk van de dikte van je beurs, haar salaris komt brengen.
Niet verliefd worden dus.
dat ben ik wel. Ik kan er niets aan doen

Belangrijkste is: ik kan ermee omgaan als de vlinders weer komen dan.
Laat ik haar maar zien als een leuke, betaalde minnares. En of zij het ook zo ziet? Dat maakt eigenlijk gewoon niks uit.
Ik ken het gevoel. Mijn favorietje in augustus voor het laatst bezocht, Sindsdien een 10-tal verschillende dames bezocht, maar nergens kreeg ik datzelfde geluksmoment als wat ik bij haar kreeg. En dus ga ik haar komende maanden zeker weer een keer bezoeken. Dan maar 1x per kwartaal ipv 2x per maand. Misschien eind van deze maand nog een andere dame bezoeken om geen pandapunt te pakken deze maand!

Terug
Bovenaan Onderaan