In de begin fase van m'n relatie wanneer ze nog werkzaam was. Zei ze dat ze met een paar 'klanten' ook contact had buitenwerk, variërend van gewoon praten of potje Padel spelen. Ook zei ze dat ze met de klanten bij wie ze zich vertrouwd voelde een lijntje wilde houden. (Ze deed aan priveontvangst en was extreem selectief met afspraken maken, mij lukte het pas na 3 weken en had bijna de handdoek in de ring gegooid haha).
Dat was geen probleem voor mij zei ik toen. Ik vond het niet eerlijk als ze vriendschappelijke relaties zou moeten beindigen met 'klanten' van voor onze relatie. Wel vroeg ik haar om niet nieuwe van zulke vriendschappelijke relaties op te bouwen. Onze relatie is namelijk tot stand gekomen vanuit een vriendschap. Wil niet de goden verzoeken haha.
Sinds we samen gingen wonen eind december. Heeft ze niet meer activiteiten gedaan met deze klanten/vrienden maar had ze in het begin nog wel veelvuldig whats app contact. Dat maakte me best onzeker in het begin. Voor mij was het ook allemaal nieuw. Als ze dan op haar mobiel zat na een ruzie, maakte ik stomme opmerkingen waar ik achteraf spijt van had.
Nu weet ik niet eens of en hoeveel contact ze nog heeft omdat ik haar volledig ben gaan vertrouwen en maak me er niet druk meer over.
De clue van m'n verhaal; als ik
@Lisa Lefèvre hoor en kijk naar het contact wat m'n verloofde had/heeft. Komen dat soort vriendschappen genoeg voor. Of Lisa en mn verloofde zijn uitzonderingen, maar dat verwacht ik niet;p