Als je geld betaald voor seks is dat zoiezo manipulatie. Dat weet je als eraan begint... dus ja je kan dan gaan klagen op een forum... maar dat is vreemd.
Ben ik het zeker niet mee eens. Verleiden hoort bij het vak van een dvp, manipuleren noem ik het niet.
Wat mooie woordjes, doorhebben waar een man op geilt en daarop inspelen, misschien net wat liever acteren dan normaal, fake complimentjes, hoort erbij.
Als een man jou als dvp goed vindt en daarom besluit om vaker langs te gaan is daar niks mis mee. Dat is geen manipulatie, maar je job goed doen.
En voor de man ook geen probleem, die heeft zijn dienstverlening en betaalt daarvoor.
Er ontstaat een probleem als een man jou niet wil bezoeken voor de dienstverlening en de seks die je aanbiedt, maar om bij jou te zijn als persoon, zo lang mogelijk.
En zijn best gaat/wil doen om er meer uit te halen dan die sessie van 1 uur. Dan begint het mis te lopen en vind ik dat het kan uitdraaien op manipulatie.
Tuurlijk is het zo dat de man ook een eigen verantwoordelijkheid heeft. Rationeel/realistisch blijven, als je gevoelens begint te krijgen deze herkennen en er iets aan doen etc..
Ook het voorbeeld van tongzoenen bijvoorbeeld, een dame kan best zeggen dat jij de enige bent. Dan is het aan jou als man om dat te geloven en te denken dat je speciaal voor haar bent en er meer mogelijk is.
Of het met een korreltje zout nemen, haar lekker haar ding laten doen en gebruik maken van de dienstverlening en het daarbij te houden.
Maar ik geloof niet dat een dvp niet begint te herkennen wanneer een man verliefd begint te worden. Dan zal zelfs de seks anders zijn, want de wijze waarop ik seks heb met dvp's
heeft totaal geen gelijkenis met de seks met mijn vriendin. Totaal niet. En dan is het aan de dame of je over de grens van verleiding heengaat en gaat manipuleren.
En dat manipuleren kan zijn om de afspraken proberen te verlengen en hem helemaal leeg te trekken of hem te laten betalen voor etentjes, geld voor zieke familieleden etc.
Maar net hoe bont je het maakt.