Er zijn ook dvp's die werkelijk bepaalde zaken alleen met bepaalde klanten doen. En nogmaals, ik zeg niet dat het eenvoudig is. Maar zoals je zelf al het woordje 'als'gebruikte, er zijn zoveel verschillende situaties denkbaar, net als in het echte leven. Als het een dame puur om het geld gaat, en je hebt een beetje levens- en liefdeservaring, dan prik je daar snel genoeg doorheen. Zo niet, dan ben je bezig op het niveau van iemand die een mailtje van een Nigeriaanse prins serieus neemt.
En als gezegd, het draait om zelfvertrouwen. En vertrouwen in de dame. En ws ook wat je je van de toekomst voorstelt. En dan moet je een keuze maken, nadelen tegen voordelen afwegen. En daarna accepteren dat als je een keuze hebt gemaakt je daar dan ook voor moet gaan.
En de meeste dames zullen wel een bepaald beeld van ons wandelaars hebben. En een deel zullen ze als losers zien, maar ws omdat die dat op liefdesgebied ook zijn. Er zijn onder ons wandelaars echter ook genoeg mannen die niet uit pure wanhoop de dames bezoeken. Er zijn tal van redenen te bedenken waarom een man dat doet. Ik denk dat ze eerder zullen twijfelen aan of mannen wel trouw kunnen zijn, gezien het aantal getrouwde mannen dat ze over de vloer krijgen.
Een dvp en de dame die dat werk doet zijn - meestal - twee verschillende dames. Verliefd worden op de dvp zal doorgaans kansloos zijn. Maar als een dame je meer van zichzelf laat zien en het klikt ook buiten de seks, dan kan het een ander verhaal worden. Ik vond het ook niet makkelijk als we samen ergens liepen en ze kwam klanten tegen... Maar als gezegd, je moet er mee om kunnen gaan. Zij vond dat ook niet prettig. Je moet de oorlogjes in je hoofd leren negeren. En qua baas en personeel... Je kiest een geliefde toch niet uit om je personeel te plezieren? Als je met die dingen zelfverzekerd om kunt gaan, houdt dat vanzelf op. Als ik gek op iemand ben, zou me echt worst wezen wat anderen ervan denken.
In wezen verschilt het allemaal niet veel met andere ingewikkelde relaties als een dame met een ander strikt geloof, een collega op je werk....
Kun je de dame scheiden van haar werk, religie etc etc Als je als persoon genoeg om elkaar geeft, elkasar vertrouwt en de er eventueel dezelfde toekomstplannen op nahoudt, zijn alle ingewikkelde zaken alleen maar water tussen jou en de kust. En is het dus alleen de vraag kun en wil je lang genoeg zwemmen om daat te komen.