Voormalig lid 17001
Stamgast
Spijker op de kop.En als we de realiteit even onder ogen zien, een notoire hoerenloper is ook geen geweldig relatiemateriaal
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSpijker op de kop.En als we de realiteit even onder ogen zien, een notoire hoerenloper is ook geen geweldig relatiemateriaal
Giel gaf aan dat hij het vervelend vindt dat de DVP die verliefd op hem is, jaloers is als hij een andere DVP bezoekt. Ik vind dat niet abnormaal. Dat is namelijk gevoel. Als je gevoelens hebt voor iemand, wil je die niet delen met een ander. Dan wil je die voor jezelf hebben. Er zijn maar weinig mensen die hun liefdespartner sexueel willen delen.Dat is helemaal niet gezegd, of degene op wie ze verliefd is met allerlei vrouwen naar bed wilt, het kan best zijn dat hij maar met een vrouw naar bed wilt.
Dus ik snap jou opmerking niet zo goed.
Giel gaf aan dat hij het vervelend vindt dat de DVP die verliefd op hem is, jaloers is als hij een andere DVP bezoekt. Ik vind dat niet abnormaal. Dat is namelijk gevoel. Als je gevoelens hebt voor iemand, wil je die niet delen met een ander. Dan wil je die voor jezelf hebben. Er zijn maar weinig mensen die hun liefdespartner sexueel willen delen.
Vandaar mijn opmerking.
dank voor de verduidelijking @lovemachine,Giel gaf aan dat hij het vervelend vindt dat de DVP die verliefd op hem is, jaloers is als hij een andere DVP bezoekt. Ik vind dat niet abnormaal. Dat is namelijk gevoel. Als je gevoelens hebt voor iemand, wil je die niet delen met een ander. Dan wil je die voor jezelf hebben. Er zijn maar weinig mensen die hun liefdespartner sexueel willen delen.
Vandaar mijn opmerking.
Let op: ik vind het dus niet abnormaal dat de DVP jaloers is en niet wil dat hij een andere DVP bezoekt, omdat ze gevoelens koestert. Alle begrip voor de DVP van mijn zijde uit dus.Ferme logica ... maar zichzelf delen met andere venten is oké ... omdat het hun beroep is zeker
En daar gaan we weer, de cirkel is rond. ^^Ferme logica ... maar zichzelf delen met andere venten is oké ... omdat het hun beroep is zeker
dat zijn we sowieso hier, daar ga ik in elk geval vanuitLaten we eerlijk zijn
Er zijn zoveel relaties die niet meteen voor iedereen zijn weggelegd ;-) Gelukkig mar. Ik zou er niet aan moeten denken met de eerste tien echtparen die ik tegenkom van partner te moeten ruilen ;-), bij een aantal mannen hier op het forum kan een dvp relatiemateriaal zijn. Maar dat is absoluut geen mainstream gedachte
De meeste mensen kijken neer op dvp en in wat mindere mate op de heren (mannen van middelbare leeftijd) die hun bezoeken.
Ten eerste 'moet' dat niet en ten tweede introduceer je ook geen loodgieter of parkeerwachter in je vriendenkring maar een vriend of vriendin.Laat staan dat je dan een dvp moet gaan introduceren in je vriendenkring of familie.
Het geeft gewoon heel ongemakkelijke situaties
Net zoals wandelaars een vrouw kunnen kiezen, kan een dvp een klant weigeren, dus van 'jan en alleman' is geen sprake.je moet je afvragen of je 's avonds naast een dame wilt liggen, die met jan en alleman het bed induikt
De tarieven liggen heden ten dage wel wat hoger ;-)voor een paar centen.
Niemand probeert jou wat aan te praten, en het is alleen maar goed als je jezelf 'te goed' vindt voor wat dan ook ;-)Ik voel me daar te goed voor, maar dat is hoe ik persoonlijk overdenkt,
dat is te algemeen gesteld maar gelukkig nuanceer je het ook meteen hieronderAls je gevoelens hebt voor iemand, wil je die niet delen met een ander. Dan wil je die voor jezelf hebben.
Een dvp hoeft, als ze al zou willen, ook slechts een partner te vinden, dus "weinig" is ruim voldoende.Er zijn maar weinig mensen die hun liefdespartner sexueel willen delen.
Jij betaald liever veel te veel centen (want daar klaagt iedereen toch over, dat de prijzen te hoog zijn) om met de ene na de andere dame in bed te duiken? En die dat alleen doen omdat je haar betaald, omdat ze je zonder betaling niet zouden overwegen als bedpartner?naast een dame wilt liggen, die met jan en alleman het bed induikt voor een paar centen
Dat beperkt zich niet alleen tot burgelijke mensen.Veel dvp zitten er daarom ook helemaal niet op te wachten om in een kringetje burgerlijke mensen te worden 'verwelkomd'.
maar wat veranderd dat aan mijn stelling? Toch niks ?Jij betaald liever veel te veel centen (want daar klaagt iedereen toch over, dat de prijzen te hoog zijn) om met de ene na de andere dame in bed te duiken? En die dat alleen doen omdat je haar betaald, omdat ze je zonder betaling niet zouden overwegen als bedpartner?
Ik ga dat niet doen , "mijn" vrouw delen.maar wat veranderd dat aan mijn stelling? Toch niks ?
Het feit dat je met een vrouw in bed ligt, die je met andere deelt.
En misschien ga je te veel uit van je eigen situatie, over het overwegen of iemand wel of geen bedpartner zou kunnen zijn.
Zo onzeker van jezelf en je (virtuele) relatie? Of zo oppervlakkig of arrogant?Ik ga dat niet doen , "mijn" vrouw delen.
zo sta ik er ook in.Ik ga dat niet doen , "mijn" vrouw delen.
Dan maar geen vrouw.
Geen zin in.Zo onzeker van jezelf en je (virtuele) relatie? Of zo oppervlakkig of arrogant?
Lezen ze elke keer dezelfde post opnieuw ofzo? Hoe zit dat?Ik kom trouwens meer posts tegen over dat er geklaagd zou worden over de prijzen dan dat er daadwerkelijk over de prijzen wordt geklaagd, grappig vind ik dat
Dit zijn ware woorden. Een heel groot verschil. Het één is werk en heeft niets met liefde te maken, het andere is liefde en heeft niets met werk te maken.Bovendien is er een groot verschil tussen de service die een dvp verleent aan een klant en wanneer ze de liefde bedrijft met haar partner.
Liefde om maar eens iets te zeggen?Als ik zo lees hoe geweldig men als doorsnee klant deze dames al ervaart (,TOP) , kan ik verder niks bedenken , wat het nog beter maakt voor haar vriendje.
Dat moet je er wel bijdenken. In de intieme sexuele actie zie je dat niet.Dit zijn ware woorden. Een heel groot verschil. Het één is werk en heeft niets met liefde te maken, het andere is liefde en heeft niets met werk te maken.
Bij het ene zou ik jou in geuren en kleuren mijn recensie delenBij de een doet ze haar best, want dienstverlening. Bij de ander ligt ze er als zeester bij, want de sleur zit erin. Of bedoel je dat niet?
Dat moet je er wel bijdenken. In de intieme sexuele actie zie je dat niet.
Ideaal gesproken zou de DVP met haar liefde geen sex hebben , dat lijkt te veel op haar werk.
Liefde zou dan uit andere dingen moeten blijken.
En hoe vakbekwamer de dame , des te kleiner het verschil , des te lastiger het wordt voor iedereen.
In echte liefde draait het nauwelijks meer om sex na verloop van tijd.Liefde om maar eens iets te zeggen?
Mijn vaste dame noemt het inderdaad een truuk "a trick", playing tricks. Ze zegt dat als ze zou willen mij stapelverliefd kan maken op haar.Vergelijk het anders eens met goochelen of de kunst van een illusionist
Hoe vakbekwamer hoe groter het verschil met hoe hij thuis is en hoe meer het publiek denkt dat het bijna hetzelfde is
Dan lijkt mij dan een goede reden, om een andere " vaste" dame te zoeken.Mijn vaste dame noemt het inderdaad een truuk "a trick", playing tricks. Ze zegt dat als ze zou willen mij stapelverliefd kan maken op haar.
Ik ben wel benieuwd, maar vrees dat ik ga vallen.