Recensie Vera, Nijmegen (vh Breda, Tilburg, Arnhem) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar is het serieus haar pooier of iets dan?? Of is het een of andere wappie die je gewoon bang wilt maken? Kan me niet echt voorstellen dat ze echt actie ondernemen of wel???
Hoor t graag van jullie , want als t me echt niet aan staat annuleer ik mn afspraak toch voor morgen
 
Ik heb jullie berichten gelezen over die bedreigingen en heb daarvoor een account gemaakt. Jullie moeten zelf weten of jullie haar willen bezoeken of een van de meiden van dit clubje. Ik heb namelijk een paar weken geleden met Vicky gedate en een week geleden met Vera. Ik heb dus dezelfde berichten gekregen op mijn telefoon. Maar ik ben zo naïef geweest om mijn social media gegevens te delen met Vera. En die bedreigingen krijg ik dus nou ook op mijn social media en ook dat ik hoeren heb bezocht , dus ik had of heb heel wat uit te leggen bij mijn vrienden en familie. Die bedreigingen moeten wel uit die hoek komen want ik heb nog nooit andere vrouwen benaderd via kinky.nl. En de hygiëne bij hun laat ook wel de wensen over. Beffen zou ik zoiezo overslaan dat wilde ik ook bij Vera doen maar bij het naderen van haar poesje dacht ik van laat maar, was geen lekkere geur die ervan af kwam.
Dus bij deze jullie weten nou wat je te wachten staat.
Maar ieder zijn keus

Typisch?

Jij kreeg na 'n week of wat die bedreiging. Ik na 9 à 10 dagen.

Zouden ze die berichtjes "opzettelijk" pas na 'n week of wat sturen, zodat je niet direct een link legt met de bezochte dame(s)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan