Recensie Lilly Nieuwstad 38-3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubento

Stamgast
265
19/08/21
134
35
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€ 70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een bezoek gebracht aan Lilly, een rond borstige dame uit de Dominicaanse Republiek. Ze heeft eerst gewerkt in Leeuwarden en nu sinds kort in Groningen, wat haar stukken beter bevalt vertelde ze.
Ze is ontzettend vriendelijk en neemt alle tijd. Voor € 50 afgesproken een b2b massage en pzc. Nadat ze mijn jonge heer vakkundig had gewassen kon ik op mijn buik gaan liggen op het bed. Met olie begon ze me zalig en goed te masseren maar was niet echt b2b. Na enige tijd mocht ik me omdraaien en deed ze haar bh af. Ze gleed zalig over me heen. Ondertussen kneedde ik haar zalige borsten. Niet veel later begon ze me heerlijk te pijpen waarbij ze me regelmatig aankeek. Ze vroeg of ik een prostaatmassage wilde, maar dat is niet zo'n mijn ding. Al met al vond ik € 50 een koopje voor wat ze bood. Ik zei haar dat ik nog € 20 extra zou betalen, want dat was het zeker waard. Haar pijpkunsten waren geweldig en mijn ballen werden ook goed onder handen genomen. Ik merkte dat ik toch te moe was helaas om op deze manier klaar te komen. Dus begon ik me zelf af te trekken waarbij ze mijn ballen en staaf bleef likken. Ik kwam zalig over haar borsten klaar. Wat een heerlijke, ontspannen ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan