Veilige seks met vrouw die onveilige seks aanbiedt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nieuwsgier

Vaste klant
248
06/01/23
231
12
Soms lees ik dat andere mannen geen vrouwen bezoeken die ook vaginale seks zonder condoom aanbieden. Eerlijk gezegd begrijp ik dat niet helemaal. Als je pijpen en vaginale seks gewoon met condoom doet, loop je bij haar toch niet meer risico dan anders?

Wat ik me wel afvraag is of beffen zonder beflapje en tongzoenen met een vrouw die ook vaginale seks zonder condoom aanbiedt, het risico op een soa verhoogt? Ten opzichte van een vrouw die enkel veilige seks aanbiedt.

Ik hoor het graag van iemand die er verstand van heeft.

Soms lees ik dat andere mannen geen vrouwen bezoeken die ook vaginale seks zonder condoom aanbieden. Eerlijk gezegd begrijp ik dat niet helemaal. Als je pijpen en vaginale seks gewoon met condoom doet, loop je bij haar toch niet meer risico dan anders?
klopt niet helemaal denk ik, het is niet altijd een date waarbij alleen maar pijpen en vaginale sex plaatsvindt..
in een geile bui zou je een vrouw zo maar kunnen gaan beffen!
Of misschien ga je wel overstag als ze je aan het pussysliden is.. kan ook allemaal gebeuren.. even het topje erin..
of stel dat het condoom scheurt is een risico
Dan is het bij een vrouw die alleen maar veilige sex aanbiedt de kans toch kleiner op een soa. Maar risicio's zijn er altijd idd

Laatst bewerkt:
Als je het echt letterlijk gaat nemen is tongzoenen en ook beffen zonder lapje een iets groter risico, in praktijk zal het meevallen. Maar als je eigen gezondheid je lief is niet naar een dame gaan die bare aanbiedt. Ik ga altijd naar een dame die intiem met cd aanbiedt, maar met cd werkt voor mij niet prettig. Dan alleen maar pijpen zonder cd. Iets groter risico op een soa, maar nog nooit een soa opgelopen.

Soa's verspreiden zich via slijmvliezen.
Dus vagina, plasbuis (dus topje van de penis) mondholte en anus. Dus bare, beffen, pzc en tongzoenen zijn een risico. Speeksel heeft een licht antibiotische werking, dus alles waar de mond en/of tong aan te pas komt is een iets minder risico.
Ik ga voor safe. Dat het dan ets minder plezier is, neem ik voor lief. Gezondheid is een groot goed. Eigenlijk is prostitutiebezoek heel onverstandig.

Laatst bewerkt:
Een dame die zonder doet met veel mannen loopt een groot SOA risico waardoor er een grotere kans is dat ze met iets besmet is waardoor je zelf dus uiteindelijk toch een groter risico loopt, zeker als je haar onbeschermd beft (en zeg nou eerlijk een rubberen beflapje likken daar wordt helemaal niemand vrolijker van) of mocht onverhoopt je condoom toch een keer scheuren.

Zelf sla ik dames die nzc aanbieden resoluut over. Ik ben groot voorstander van altijd veilig.

Dames die zonder doen sla ik ook over.
Helaas zie ik dat dames die bare aanbieden vaak veel goede recensies hebben.

Blijkbaar nemen veel mannen te veel risico.

HIV en genitale wratten kom je niet meer vanaf. HPV meenemen naar huis lijkt mij ook geen goed plan.

Dames die zonder doen sla ik ook over.
Helaas zie ik dat dames die bare aanbieden vaak veel goede recensies hebben.

Blijkbaar nemen veel mannen te veel risico.

HIV en genitale wratten kom je niet meer vanaf. HPV meenemen naar huis lijkt mij ook geen goed plan.
Ze trekken nu eenmaal veel klanten aan want meesten zijn pietendenkers die alles onveilig willen doen omdat ze anders niks voelen krijg dagelijks de vraag of ik zonder condoom doe ook al staat het uitdrukkelijk geschreven op mijn advertentie dat ik niet zonder doe, ze hebben er nu eenmaal weinig aan en willen niet betalen voor weinig aan te hebben, tis nu eenmaal zo in deze sector als je veel klanten wilt aantrekken moet het zo onveilig mogelijk maken omdat meeste mannen egoïstisch zijn en niet stilstaan bij de risico's

Ze trekken nu eenmaal veel klanten aan want meesten zijn pietendenkers die alles onveilig willen doen omdat ze anders niks voelen krijg dagelijks de vraag of ik zonder condoom doe ook al staat het uitdrukkelijk geschreven op mijn advertentie dat ik niet zonder doe, ze hebben er nu eenmaal weinig aan en willen niet betalen voor weinig aan te hebben, tis nu eenmaal zo in deze sector als je veel klanten wilt aantrekken moet het zo onveilig mogelijk maken omdat meeste mannen egoïstisch zijn en niet stilstaan bij de risico's
Kan je wel verzekeren dat er ook voldoende andere mannen zijn hoor!

Terug
Bovenaan Onderaan