PhantomKing
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://nalee.be/aliz.html
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Onlangs heb ik een massage gehad bij Aliz en het was een fijne ervaring.
Enkele dagen op voorhand een afspraak gemaakt via de telefoon.
Op de kamer betaald voor de massage. Wel aangegeven dat ik wel wat extra wou. Dit kon zonder probleem. 50 euro erbij.
Ze heeft het zoals gebruikelijk eerst weggebracht en na enkele minuten was ze terug met een drankje.
Ik mocht op mijn buik gaan liggen voor de 'massage". Stelde niet echt veel voor. Ze teasde een heel klein beetje. Mocht me omdraaien. Ik kon overal aankomen zonder problemen. Ze heeft hem redelijk gemakkelijk recht gekregen en heeft met haar mondje een condoom omgedaan. Ze pijpte me wel goed. Ik vroeg om te stoppen en over te gaan tot het neuken.
Ze vroeg welke positie en ik beantwoorde met "you on top".
Ze heeft een zeer mooi lichaam. Petit, slank en grote borsten (Fake). Kussen deed ze absoluut niet. Wel beetje jammer maar ok.
Ze voelde goed strak aan. Ik heb er wel van kunnen genieten, kon rustig en moest niet gehaast zijn. Dit wou ze in het begin wel maar na mijn vraag om het rustig aan te doen was dit geen enkel probleem.
Nog enkele standjes geprobeerd, geen klachten.
Na de daad heeft ze nog eventjes verder gemasseerd.
Enkele dagen op voorhand een afspraak gemaakt via de telefoon.
Op de kamer betaald voor de massage. Wel aangegeven dat ik wel wat extra wou. Dit kon zonder probleem. 50 euro erbij.
Ze heeft het zoals gebruikelijk eerst weggebracht en na enkele minuten was ze terug met een drankje.
Ik mocht op mijn buik gaan liggen voor de 'massage". Stelde niet echt veel voor. Ze teasde een heel klein beetje. Mocht me omdraaien. Ik kon overal aankomen zonder problemen. Ze heeft hem redelijk gemakkelijk recht gekregen en heeft met haar mondje een condoom omgedaan. Ze pijpte me wel goed. Ik vroeg om te stoppen en over te gaan tot het neuken.
Ze vroeg welke positie en ik beantwoorde met "you on top".
Ze heeft een zeer mooi lichaam. Petit, slank en grote borsten (Fake). Kussen deed ze absoluut niet. Wel beetje jammer maar ok.
Ze voelde goed strak aan. Ik heb er wel van kunnen genieten, kon rustig en moest niet gehaast zijn. Dit wou ze in het begin wel maar na mijn vraag om het rustig aan te doen was dit geen enkel probleem.
Nog enkele standjes geprobeerd, geen klachten.
Na de daad heeft ze nog eventjes verder gemasseerd.
Laatst bewerkt: