Recensie Aliz, Nalee Wilrijk 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PhantomKing

Wandelaar
57
07/06/22
12
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://nalee.be/aliz.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs heb ik een massage gehad bij Aliz en het was een fijne ervaring.

Enkele dagen op voorhand een afspraak gemaakt via de telefoon.

Op de kamer betaald voor de massage. Wel aangegeven dat ik wel wat extra wou. Dit kon zonder probleem. 50 euro erbij.
Ze heeft het zoals gebruikelijk eerst weggebracht en na enkele minuten was ze terug met een drankje.

Ik mocht op mijn buik gaan liggen voor de 'massage". Stelde niet echt veel voor. Ze teasde een heel klein beetje. Mocht me omdraaien. Ik kon overal aankomen zonder problemen. Ze heeft hem redelijk gemakkelijk recht gekregen en heeft met haar mondje een condoom omgedaan. Ze pijpte me wel goed. Ik vroeg om te stoppen en over te gaan tot het neuken.
Ze vroeg welke positie en ik beantwoorde met "you on top".

Ze heeft een zeer mooi lichaam. Petit, slank en grote borsten (Fake). Kussen deed ze absoluut niet. Wel beetje jammer maar ok.
Ze voelde goed strak aan. Ik heb er wel van kunnen genieten, kon rustig en moest niet gehaast zijn. Dit wou ze in het begin wel maar na mijn vraag om het rustig aan te doen was dit geen enkel probleem.

Nog enkele standjes geprobeerd, geen klachten.

Na de daad heeft ze nog eventjes verder gemasseerd.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vrijdag deze mooie dame bezocht,
Prachtige body enkel jammer van de fake boobs.
Massage was (te) zacht na de vraag voor extra goede pijpbeurt gekregen en verschillende standjes tot het hoesje mooi gevuld werd. Nadien nog een korte nu wel goede stevige massage.
Voor herhaling vatbaar ja misschien wel

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eens langs geweest bij Aliz in Wilrijk. Had een dagje op voorhand afspraak gemaakt. Stipt op tijd belde ik aan bij Nalee. Ze deed zelf de deur open.Aliz vroeg of ik me eerst wilde douchen, waarop ik altijd ja zeg. Ik had me de avond ervoor ook al gedoucht, maar altijd top hygiëne als ik op bezoek ga bij een DVP.

Ze vroeg wat ik wilde drinken, waarop ze uit de kamer verdween om het drankje te halen. Daarna kwam ze terug en begon ze met de rugmassage. Die was redelijk. Niet top. Ik heb de indruk dat Aliz nog niet zo lang in die vak zit. 28 jaar zou wel kunnen kloppen bij haar. Ze is ongeveer 1.50m. en heeft sluik lang haar. Ze had haar haar in een paardenstaart gelegd, vond ik wel sexy.

Na een half uur rug, benen en armmassage werd er een beetje geteased. Wat kriebelen met de toppen van haar vingers, wat op de meer gevoelig plaatsen met haar vingertoppen. Daarna kwam de magische zin "You can turn around now", met plezier omgedraaid. Ze nam een creme zodat alles nog wat vlotter ging. En zij is dan op mij komen wippen. De generaal stond niet lang in houding of hij deed al zijn werk. Alles mooi in het zakje. Daarna heeft ze me nog een kwartiertje gemasseerd op mijn rug. Ze vroeg me op het laatste ook om even op de rand van het bed te zitten, en heeft een handdoek over mij gelegd. Dan was er nog een nek en hoofdmassage.

Of dit nu een toppertje is, daar ben ik nog niet uit. Maar een harige poes vind ik nooit echt waooaw. Ze is wel thaise en spreekt ook een beetje Frans. Maar onze gesprekken waren in het Engels. Ik betaalde 150 euro voor 50 minuten uiteindelijk. Dus na 45 minuten moest ik wel zeggen: we hebben toch nog een kwartier of niet? Waarop ze terug begon te masseren. Ik had een beetje de indruk dat een oudere bazin vanalles tegen haar aan het roepen was in de gang. Maar omdat ik geen woord Thais versta, kan dit laatste wel fout zijn.

Mooi figuurtje, valse boobies en een heel vriendelijke DVP. Zoenen doet ze niet. Totaal niet dus. Ik wens jou er nu veel plezier mee.

Terug
Bovenaan Onderaan