Veilig beffen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yoana

Stamgast
exDVP
267
17/05/24
309
Ik heb helaas slecht nieuws gekregen van de dokter, dat ik een herpes infectie heb opgelopen. Als dat is door een klant kan de enige manier zijn dmv van beffen want heb geen andere seksuele contacten gehad met klanten buiten voorspel. Mijn vraag is nu hoe kan ik zoiets in de toekomst beter voorkomen aangezien ik geen ander werk kan doen dan sekswerk(te werkonbekwaam voor een normale job), ik hoor wel iets van beflapjes etc, maar weet niet eens waar ik dat moet halen en wat dat kost etc en daarbij dan moet ik ze denk nog dwingen ook om het veilig te doen aangezien de meesten oraal onveilig willen doen, als ik pzc weiger word ik bijna altijd afgewezen en dan is het ook nog eens soms tot ruzie en vechten gekomen omdat ik niet wil pijpen zonder condoom. Ik weet echt geen raad meer met mezelf, liefste van al wil ik een normale job, geen risico op die ziektes allemaal etc zeker met die authoritaire mannen die het vertikken om een condoom rond te doen, dan zou ik denken dat de meerderheid ook moeilijk gaat doen rond beflapjes aangezien gezondheid niet voor gaat bij hun enkel hun eigen goesting. Wat kan ik best doen als ik dit werk verderzet? Ik weet dat jullie zeggen dat ik moet stoppen met dit werk maar echt waar ik heb alles geprobeerd, via violett, politie etc maar mijn dossier is blijkbaar veel te zwak om stappen te kunnen zetten wat nu?

90 % procent van de wereldbevolking heeft een of andere vorm van Herpes ... het manifesteerd zich enkel maar bij koorts ..als koortsblaasjes dan vooral is het besmettelijk, maar gaat vanzelf wel ...je gaat er zeker niet van dood ...er zijn veel ergere SOA's

Van dat virus raak je dus niet meer vanaf!
Maar het kan best zijn dat je dat al in je lichaam had hoor! Vaak geeft het geen enkel symptoom.

Maar dus weer... vanaf dat er blaasjes zijn... geen sex! Want dan is het dus wél besmettelijk!
Tuurlijk niet want heb veel te veel pijn om seks te kunnen hebben zelfs plassen is erg pijnlijk en bloed ik wat moet dat wel niet een marteling zijn seks te hebben dan

Het is allemaal zo zwaarmoedig, alleen maar ellende, klanten willen alleen maar zonder condoom en ook nog eens niet betalen. Alle mannen zijn klootzakken en ze sturen je ook nog eens de verkeerde berichten. Goed bedoelde adviezen die je hier afgelopen maanden gekregen hebt slaan allemaal nergens op en nu dit ook nog.
Maar het ligt absoluut niet aan jezelf hoor @Yoana !!!

Laatst bewerkt:
Het is allemaal zo zwaarmoedig, alleen maar ellende, klanten willen alleen maar zonder condoom en ook nog eens niet betalen. Alle mannen zijn klootzakken en tegen je. En ze sturen je ook nog eens de verkeerde berichten. Goed bedoelde adviezen die je hier afgelopen maanden gekregen hebt slaan allemaal nergens op en nu dit ook nog.
Maar het ligt absoluut niet aan jezelf hoor @Yoana !!!
Het ligt aan dat ze mij niet de hulp willen aanbieden die ik nodig heb, heb het allemaal gemeld dat ik onder dwang werk en geen uitweg zie, maar blijkbaar is mijn situatie te complex om nog maar iets aan te kunnen doen moet dit helaas allemaal maar accepteren en verder in de miserie leven
Tijdens coalitiebesprekingen om tot een nieuwe regering te komen, kwam ook dhr Omtzigt ter sprake. Er waren partijen die hem een functie elders wilden zien bekleden.
Ik zou een andere "normale" functie willen doen, helaas niet vanzelfsprekend ben blijkbaar te werkonbekwaam voor een normale job heb nu eenmaal geen keuze

Pak eens een boek van Michael Pilarczyk of als je niet van het lezen bent zoek het eens op op YouTube. Het begint echt allemaal bij jezelf. En ik zeg niet dat het makkelijk is hé. We hebben allemaal onze problemen. Maar ik weet wel dat een ander het niet gaat doen voor jou. Het leven kan ook een feestje zijn, maar je zult toch echt zelf de slingers moeten ophangen.
Doe ermee wat je wilt, ik hou er verder over op.

Het leven kan ook een feestje zijn
Wat heeft @feestje hier mee te maken? 😜

Maar eh, ja, je hebt je eigen geluk deels in eigen hand, echter: als je gedwongen wordt, dan heb je echt wel hulp van buitenaf nodig om er zonder verdere ellende uit te kunnen komen.

Die lui gaan dan echt niet zeggen: "Je wil er uit? Oh, geen enkel probleem hoor! Hier is jouw deel en veel plezier." Het is dan te makkelijk gesteld om het allemaal maar zelf op te lossen.

Het ligt aan dat ze mij niet de hulp willen aanbieden die ik nodig heb, heb het allemaal gemeld dat ik onder dwang werk en geen uitweg zie, maar blijkbaar is mijn situatie te complex om nog maar iets aan te kunnen doen moet dit helaas allemaal maar accepteren en verder in de miserie leven
heb je al contact gezocht met violett? die Belgische organisatie is er nou net voor gevallen als de jouwe, https://www.violett.be/nl/sekswerkers/sociale-hulp/ik-wil-stoppen/

Ik zou ze echt elke dag een brief, mail, app en telefoontje sturen, net zolang totdat ze je echt niet meer kunnen negeren.
ja

Ik bedoel, de reden dat wij hier met z'n allen in de gaten hebben dat je situatie klote is, is nou eenmaal omdat je veel klaagt. Met alle respect zeg ik dit nu, op die manier lukt het je in elk geval wel om uit te dragen dat je echt echt echt uit de put moet klimmen.

Het zou fijn zijn als Violett dat ook zou zien.

Je kan ook altijd je psycholoog aandragen in je contact naar hen toe. Zou ik zeker doen.

Maak een afspraak bij de GGD, waar je ook voor je soa-testen komt en bespreek de risico's en opties. Je kunt sekswerk op veel verschillende manieren doen en het weigeren van orale seks is ook een optie.

Terug
Bovenaan Onderaan