Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb er geen last van, ik zet iedereen op block als ik niet werkNeem aan dat je dan gewoon je telefoon en werkmail uitzet als je echt rust wilt? Gewoon alles uit en offline.
Ik hou zoveel van je dat het bijna vermoeiend is RimonnekeDat is het leven waar je voor gekozen hebt dame accepteer ook de gevolgen. En je zegt het zelf je werktelefoon dus niet je prive telefoon is het dan privacy schending ik dacht het niet.
Als je actief bent als DvP en 20 man wilt weten wanneer je waar aanwezig bent voor je diensten en hier samen uit wil komen en je voelt je bedreigt als dame dan vraag ik me af of dit werk wel voor jou is (algemene zin, niet persoonlijk)Ik heb er geen last van, ik zet iedereen op block als ik niet werk
In dit topic spreek ik over het grote geheel. Dat klanten beseffen dat ze geen familie of vrienden zijn.
Dat je soms ook gewoon even moet wachten en dat bepaald gedrag vooral aanhoudend gedrag dreigend kan overkomen voor de sekswerker.
Staat de add of telefoon uit, wacht tot het aanstaat.
Vrij simpel.
Ik ben ook meerdere keren van baan geswitcht. Dus waarom deze dames niet?Wat ik zo typisch vind dat sommigen mannen niet kunnen begrijpen/ aanvaarden dat een dame er mee stopt. En ja , soms doen ze dat van de ene op de andere dag. Het hoort er allemaal bij, alles is eindig.
Pas op straks maak je me nog een stalker ik krijg bijna een stijve in me broek.Ik hou zoveel van je dat het bijna vermoeiend is Rimonneke
Het-Is-Een-Voorbeeld.
Omdat hier een wandelaar een goede klik voelde met deze dames, dat geven ze toch niet zomaar op voor een of ander baantje? Kan toch niet dat ze dan zomaar stoppen....Ik ben ook meerdere keren van baan geswitcht. Dus waarom deze dames niet?
Maandenlang is inderdaad buitengewoon onprettig.Gaat om zelfreflectie hoe het over komt voor een sekswerker dat sommigen maanden blijven vragen en lospeuteren wanneer iemand er is.
Dat voelt niet veilig.
Ik ben geen dvp, dus op dat vlak heb ik geen idee, maar ik zou het sowieso niet prettig vinden als men mij continu achterna zit. Het operatieve woord hier: continu.Je wilt seks vd sekswerker, geen knipbeurt (al heb ik dat ook ergens gelezen hier). Dus natuurlijk voelt het anders als een groep mannen je continu wilt opsporen
Dank je, dat vind ik fijn om te horen ... uhm lezen, en ja, ik voel echt wel wat jij bedoelt.en jij bent empatisch, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
Snap ik, maar dat is iets wat bij alle dienstverleners gebeurt, alleen zijn het soort berichten wel anders inderdaad. Het lijkt me voor niemand prettig om continu lastig gevallen te worden als het even niet uitkomt.En mijn werktelefoon helemaal vol zit met wanneer en waar en hallo..
Freaking verstikkend is dat.
Met een jaar afwezigheid gewoon topic sluiten en verwijderen.Check voor de grap dit topic
Recensie - Jenna, Salon 261, Alphen aan den Rijn
Ik krijg haar helaas niet meer te spreken via whatsapp. Heb nu al 3x geprobeerd af te spreken(contact op een nette manier) maar ze reageert nu helaas niet meer of heeft mij misschien wel geblokkeerd. Gezien haar goede reviews heeft ze waarschijnlijk klanten zat en wellicht omdat 1x een afspraak...www.girlsreview.nl
Wordt al een jaar aan elkaar gevraagd waar ze is, wanneer ze terugkomt.
Sorry maar dat is echt te veel en te lang..
Ze is gewoon een Nederlandse meid, als ze terug komt laat ze het echt wel weten.
Maar zo te zien, wil ze vergeten worden en is ze verder gegaan.
Helemaal mee eens hoor. Eenmalig vragen en verder moet iedereen maar wachten of er antwoord komt. Het kwam alleen op mij over alsof het helemaal niet gevraagd mocht worden.Sorry maar dat is echt te veel en te lang..
Dit had echt al minstens op de helft afgekapt moeten worden. Slotje erop en pas weer eraf als ze ooit nog terugkomt en anders nietCheck voor de grap dit topic
Ik krijg haar helaas niet meer te spreken via whatsapp. Heb nu al 3x geprobeerd af te spreken(contact op een nette manier) maar ze reageert nu helaas niet meer of heeft mij misschien wel geblokkeerd. Gezien haar goede reviews heeft ze waarschijnlijk klanten zat en wellicht omdat 1x een afspraak...www.girlsreview.nl
Ze is gewoon een Nederlandse meid, als ze terug komt laat ze het echt wel weten.
Volgens mij heb jij er meer last van dan Jenna zelf. Ik hoor Jenna hier niet klagenCheck voor de grap dit topic
Verschil tussen jij en ik, is dat ik mijn mening staaf met een voorbeeld.Volgens mij heb jij er meer last van dan Jenna zelf. Ik hoor Jenna hier niet klagen
Ergens op de wallen werkt een dame die nog gezegend is met een bosje haar.Alleen gebeurt dit denk ik niet om een dame te stalken maar juist om elkaar te informeren wanneer de dame begint met werken zodat een toekomstige klant haar kan bezoeken. Als je dat al niet meer kan vragen hier dan heeft voor mij een bezoek aan dit forum geen nut meer.
Maar zou iemand die dit forum nu nog niet kent en zo slim is een zoekmachine aan het werk te zetten, dat ook beseffen?En dan werkt het doel van het forum alsnog. Dame niet besproken? Negeren dus!
Ik vind dit wel een merkwaardig beeld wat je hier schetst en eigenlijk meer iets wat normaliter van onnozele buitenstaanders en mainstream media komt om prostitutie maar vooral in te perken, of liefst helemaal te verbannen.Maar bij sommigen zit achter de middelmatige kwaliteit een heel ander verhaal. Doen ze het wel helemaal vrijwillig? Hoe zou jij het vinden als je uit fucking Moldavië, of welke failed state dan ook naar Nederland zou komen met de belofte van een baantje als kamermeid in een hotel of zoiets, om vervolgens weggestopt te worden in een kamertje van een uitgewoond huis, waar een stuk of tien vadsige mannen per dag zich op je uitleven.
Om op dit specifieke voorbeeld in te gaan, heb dat destijds even gevolgd, hier speelden het privéhuis en de dame ook wel een rol in.Persoonlijk vond ik het heftig wat er in het topic van Jenna salon 261 gebeurde.
dat is nu toch ook zo? Sowieso zou ik alle reviews achter de login gooien. En dan dus onzichtbaar houden voor googleMaar zou iemand die dit forum nu nog niet kent en zo slim is een zoekmachine aan het werk te zetten, dat ook beseffen?
Ik denk dat jij dan ook wel goed bezig bent, ik herken mijn eigen ontwikkeling hierin. Maar om een groepje vrijwillig werkende dvp's om je heen te verzamelen, is toch een zekere bewuste selectie nodig. Het is alleen maar goed als je dat hebt gedaan. Maar dat neemt niet weg dat de dingen die ik omschreef gebeuren en niet op kleine schaal! Dat was ook een beetje de boodschap van mijn post: wees wel een beetje bewust bezig.Als ik voor mezelf spreek dan klopt het sowieso niet. Ben niet vadsig en heb een aantal vaste DVP's waarvan ik 100% zeker weet dat ze het vrijwillig doen.
Als we in het stadium zouden komen dat dit platform beperkingen zou worden opgelegd, zou dat een optie zijn, maar dan mag een bot daar ook geen toegang tot hebben, anders zijn we nog geen steek verder.dat is nu toch ook zo? Sowieso zou ik alle reviews achter de login gooien. En dan dus onzichtbaar houden voor google
Ik heb hier weleens gevraagd naar de dame met wie ik de eerste echte gfe had en dat was 20 jaar geleden. 'Niet sporen' is wat kort door de bocht. Het is eerder naïef, zoals eigenlijk de meeste berichten in de rubriek uit naïviteit voortkomen en echt niet met slechte intenties van stalken o.i.d. worden opgesteld. Je staat er gewoon niet bij stil dat dames niet zomaar verdwijnen en het goede van deze affaire is dat meer mannen dat in de toekomst wel zullen beseffen, hoop ik. Ik was gewoon benieuwd hoe het haar was vergaan. Uiteindelijk ben ik dat niet te weten gekomen. Prima, het zij zo. Ik denk dat zij al heel lang dit wereldje achter zich heeft gelaten en het berichtje überhaupt niet heeft meegekregen. Het voortschrijdende inzicht van de laatste tijd en zeker deze affaire maakt dat ik dit niet meer zal doen.Ja soms gaat het heel ver. Zijn mannen nog op zoek naar een dame van 15 jaar terug. Die oproepen lees je wel eens hier.
Dan spoor je toch echt niet.
Dit lijkt er sterk op:mannen als het zo doorgaat breekt deze rubriek binnenkort het record van ...help verliefd op dvp....
dan start ik een rubriek ...help verliefd op girlsreview!
@Il Commendatore een robot.txt droppen en zorgen dat search engines dus geen toegang hebben tot de website is serieus in 5minuten te regelen. Mogelijk is het zelfs puur ee vinkje zetten in de forum-software