Recensie Vanessa, Gent, Schepenenvijverstraat 19A/3 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maandag ook nog eens bij Vanessa langs geweest.
Amaai, wie hier voorbij kan lopen zonder te stoppen, moet zich toch nen strafferen bril aanschaffen se!
Ze stond weer te pronken aan de venster en 1 knipoogje van haar kant was al voldoende om mij naar binnen te lokken... :oops:
Ik kreeg meteen 3 "welkomstzoentjes" en ze was duidelijk blij dat ik terug voor haar gekozen had.
Ik deed teken dat ze mocht voorlopen naar de kamer en kreeg zo zicht op die fantastische kont van haar en haar lange slanke benen.
Mannekes lief wat een schoonheid die Vanessa! 😮
Haar haren waren deze keer niet in een dot en gewoon los en bedekten haar volledige rug.
Ze draagt dus geen beugel meer en ze vroeg me wat ik vond van het resultaat.
"Very nice!" zei ik en het ijs was meteen gebroken.
We namen plaats op bed en begonnen elkaar te knuffelen en te strelen.
Ik zoende haar in de hals en op haar wang.
Ze was ondertussen bezig met mijn sjarel te masseren en die stond al op halve sterkte dus trok ze er een condoom over en begon ze mij te pijpen.
Met voldoende zuigkracht kreeg ze hem in no time op volle sterkte.
Ze stopte met pijpen, keek mij ondeugend aan en met haar tong draaide ze rond mijn eikel.
Ik knipoogde en deed teken dat het tijd was voor intiem.
Ze zette zich boven op mij en begon mij aan een rustig tempo te berijden.
Daarbij kwam ze over mij hangen en ik nam ze stevig bij haar billen vast.
"Do you wanne change position?" vroeg ze.
"Yes, your favorite one" antwoordde ik.
Doggy-style dus! De specialiteit van het huis!
Via de verschillende spiegels hield ik oogcontact met haar terwijl ik haar lekker aan het neuken was. Haar ene hand zette ze tegen de muur om mijn stoten op te vangen en ze bleef mij voortdurend geil aankijken via de spiegels. 🥵
Ik had eigenlijk nog zin in standje 3 maar wou niet in tijdsnood komen voor een orgasme dus ging ik op mijn rug liggen en vroeg of ze mij manueel kon afwerken.
Ze verwijderde het condoom en begon er flink aan te snokken.
Haar borsten drukte ze in mijn gezicht en eventjes later moest ik mij gewonnen geven.
Wederom een zalige ervaring met deze Roemeense schoonheid.
Groeten,
Window Shopper

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag rond 15 u 30 heerlijk gevreeen met mijn favoriete dame.
Niemand ook privé niet voelt me beter aan op seksvlak dan zij.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Erg knappe meid, lang, slank. Mooi rond kontje. Pijpen was zo zo, maar mocht haar hard neuken. Wat gehaast.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na enkele tips stond Vanessa op mijn to do list.. Schepenvijverstraat denk bar chrystal ball 19A/3.
Gasten niets gelogen van jullie goede comments.
Wat een vrouw. Ranke slanke Slavische schoonheid. Prachtlichaam, bijzonder mooie lange benen, en heel mooie borstjes. Heel vriendelijk. Begonnen met strelen, aftrekken en pijpen (PMC) Geen kussen/tongzoenen bij te betalen. Wel langdurig likken heerlijk kutje wat een lippen. Ze kwam op mij cowgirl spelen en ik had het direct moeilijk om mijn orgasme uit te stellen. Dan snel Missionaris houding gevraagd dan haar favoriete Doggy style en uiteindelijk terug on top.
Ze kijkt je zo verleidelijk aan en ze neukt zo goed dat het al snel prijs was.
Bijzondere belevenis en herhalingsgevaar: heel groot.
Douze points pour Vanessa.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
het fiasco van gisteren wat kunnen vergeten door Vanessa eens te bezoeken , heerlijk weerzien service zoals hier meermaals al besproken - topper ! ze was op reis geweest gran cannaria , stel je voor haar daar op het strand te zien Eddy Snelders zou jaloers worden op mij 😄

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net nog eens in Gent gepasseerd en bij vanessa en er letterlijk binnengewipt. Ze was me opgevallen met een nieuw lingerie setje (zwart) de maar toch in het nieuw. Ze droeg ook silver shining heels en ze deed teken om een praatje te doen. Ik ging op haar verzoek in en ze vroeg me hoe ik me voelde. Ik ben meteen met de deur in huis gevallen en haar aangesproken over bepaalde dingen die ik de vorige keer minder aan haar vond maar de rest hou ik liever tussen ons. Op de kamer was ze al meteen helemaal anders of laatstleden mijn bezoek en we praatten opnieuw veel en lachten veel. Precies of vanessa was herboren. Ze had totaal geen tijdsdruk en ik mocht uitgebreid haar lekkere borsten likken en zuigen. Erna nog eventjes elkaar geplaagd met het leuke voorspel en dan heb ik iets gedaan wat ik in feite nog nooit heb gedaan bij vanessa en heb haar heels afgedaan en spontaan haar teentjes beginnen zuigen en likken. Ze heeft dat precies graag want ze kwam er opgewonden van en ik mocht haar teentjes blijven likken en zuigen terwijl ze lekker als vanouds aan het pijpen was. Ze ging lekker diep en had zelfs het gevoel dat ze aan het deeptroaten was. Ze kwam helemaal los van haar teentjes te zuigen en ze vroeg na een paar minuten of ik haar doggy wou neuken. Wie wil er nu niet zo'n lekker kontje neuken terwijl ze met haar beide handen de spiegel vasthoud en je uitdagend zit te bekijken in de spiegel. Ik ben er gek van als ze dat doet en ik hou van het kijken ondertussen van haar lekker kontje dat ze in de lucht steekt en van naar haar knappe kopje ondertussen ook te kunnen genieten en van het zicht dat ze er lekker van geniet terwijl je daar sérieux haar lekker poesje zit te rammen. Ze geniet er echt van als je heel erg goed doorpompt en ik kwam dan ook na een tijdje klaar. Ze genoot ook nog duidelijk even na want ze liet hem er nog even in en erna kuiste ze mijn krokettje af. Zalige tijd beleefd met vanessa.
Normaal gezien ging ik haar niet bezoeken deze keer maar je moet verdorie al ne sterke mens zijn om zo'n lekker 😋 kontje te passeren en er niet naar te kijken laat staan als ze dan nog eens haar kontje naar u toe draait en een dansje doet. Dan kun je niet anders dan bezwijken en naar binnen gaan. En dan nog nog van haar knappe aangezichtje gezwegen 🤪🤩

Als ze er is hangt haar jas aan haar stoel. Meestal veel bezet maar met een beetje geduld zit je op het mooiste veulentje dat Gent momenteel heeft staan. Ik vind ze dat toch zeker waard. Normaal werkt ze van rond 11 u tot ongeveer 16 u of 18 uur. Iedere dag meestal te bewonderen in Gent 😉.

Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op aanraden van toch de drempel overgestapt en Vanessa bezocht. Zeer leuk meisje. Ze kwam net aan dus ik was haar 1ste klant vandaag. Na ons te hebben uitgekleed wat staan knuffelen terwijl ze mijn dikke vriend stijf trok. Op het bed beland waar ze me lekker begon te pijpen terwijl ik me te goed deed aan haar lekkere voetjes. Man is dit een heerlijke ervaring. Daarna overgegaan tot neuken en zeer lekker klaargekomen. Ik ga nog terug... :love:

Werk Vanessa meestal op zondag? En welke uren ongeveer, van 10u tot 16u ofzo?

Of is ze al vertrokken naar huis / op kerstverlof?
Als ik haar op zondag zag was dat meestal na 12u 's middags. Ooit op een zondag eens staan wachten en gedacht die komt niet meer; ergens anders binnen geweest en je raad het ze stond er net toen ik naar huis ging :LOL:

Die is zeer populair want zie ze nooit meer staan zal bij die ene keer blijven denk ik maar hoop voor meer en dan ga je ergens anders binnen wat een catastrofe was dit
Een tip: ze is er als je haar oranje Louis Vuitton zak ziet staan ;-) Dan is het kwestie van te blijven wachten tot ze verschijnt (en niet de pech te hebben dat ze een klant van een uur of langer heeft).

Heel de dag aanwezig maar tja ,als ze vanachter bezig is kun je ze niet bezoeken e .
Valt wel op dat ze dikwijls voor lange tijd bezet is.
Wat natuurlijk wel jammer is voor klanten die haar gewoon eens willen bezoeken voor een snelle wip natuurlijk.
Anders voor de rest niks bijzonders in Gent buiten emma dan .
Dab maar emma bezocht.

Terug
Bovenaan Onderaan