Maandag ook nog eens bij Vanessa langs geweest.
Amaai, wie hier voorbij kan lopen zonder te stoppen, moet zich toch nen strafferen bril aanschaffen se!
Ze stond weer te pronken aan de venster en 1 knipoogje van haar kant was al voldoende om mij naar binnen te lokken...
Ik kreeg meteen 3 "welkomstzoentjes" en ze was duidelijk blij dat ik terug voor haar gekozen had.
Ik deed teken dat ze mocht voorlopen naar de kamer en kreeg zo zicht op die fantastische kont van haar en haar lange slanke benen.
Mannekes lief wat een schoonheid die Vanessa!
Haar haren waren deze keer niet in een dot en gewoon los en bedekten haar volledige rug.
Ze draagt dus geen beugel meer en ze vroeg me wat ik vond van het resultaat.
"Very nice!" zei ik en het ijs was meteen gebroken.
We namen plaats op bed en begonnen elkaar te knuffelen en te strelen.
Ik zoende haar in de hals en op haar wang.
Ze was ondertussen bezig met mijn sjarel te masseren en die stond al op halve sterkte dus trok ze er een condoom over en begon ze mij te pijpen.
Met voldoende zuigkracht kreeg ze hem in no time op volle sterkte.
Ze stopte met pijpen, keek mij ondeugend aan en met haar tong draaide ze rond mijn eikel.
Ik knipoogde en deed teken dat het tijd was voor intiem.
Ze zette zich boven op mij en begon mij aan een rustig tempo te berijden.
Daarbij kwam ze over mij hangen en ik nam ze stevig bij haar billen vast.
"Do you wanne change position?" vroeg ze.
"Yes, your favorite one" antwoordde ik.
Doggy-style dus! De specialiteit van het huis!
Via de verschillende spiegels hield ik oogcontact met haar terwijl ik haar lekker aan het neuken was. Haar ene hand zette ze tegen de muur om mijn stoten op te vangen en ze bleef mij voortdurend geil aankijken via de spiegels.
Ik had eigenlijk nog zin in standje 3 maar wou niet in tijdsnood komen voor een orgasme dus ging ik op mijn rug liggen en vroeg of ze mij manueel kon afwerken.
Ze verwijderde het condoom en begon er flink aan te snokken.
Haar borsten drukte ze in mijn gezicht en eventjes later moest ik mij gewonnen geven.
Wederom een zalige ervaring met deze Roemeense schoonheid.
Groeten,
Window Shopper