- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoofddorp/6566816-vixen
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vixen is jaren geleden een tijd actief geweest in Voorburg/Leidschendam, toen nog onder de naam Valery. Ik bezocht haar daar met regelmaat en veel plezier, totdat ze verdween. Vlak voor Corona dook ze weer op, in Hoofddorp deze keer. Helaas verdween ze net zo snel weer, maar gelukkig is ze recent weer on the job, in Amsterdam (West) deze keer. Afspraak in een hotel, prima plek en goed anoniem. Het weerzien was uitermate geslaagd.
Valery is een heerlijk gevormde donkere vrouw uit NL, met schitterende billen en flinke borsten, echt een lichaam om bij te kwijlen. Ze is best wat schuchter bij aanvang, maar zodra de kleren uit gaan neemt ze geen genoegen met half werk. Uitgebreid zoenen, strelen en kreunen, het hele circus. Het kan zijn dat ze hiernaast ook een groot actrice is, maar het komt allemaal 100% echt over in ieder geval. Na een riante pijpbeurt (MC), waarbij vooral ook de ballen in de watten werden gelegd, kwam ze gulzig op me zitten, om zichzelf schaamteloos om me klaar te rijden. Er was geen houden aan en ook na haar trillende orgasme was er nog genoeg energie over om door te gaan. Cowgirl, reverse, doggy, alles passeerde de revue en ze bleef maar om meer vragen. Uiteindelijk sterretjes gezien en gespoten, om daarna uitgeput samen nog even na te doezelen.
Ik hoop dat ze er voorlopig nog even mee door blijft gaan.
Valery is een heerlijk gevormde donkere vrouw uit NL, met schitterende billen en flinke borsten, echt een lichaam om bij te kwijlen. Ze is best wat schuchter bij aanvang, maar zodra de kleren uit gaan neemt ze geen genoegen met half werk. Uitgebreid zoenen, strelen en kreunen, het hele circus. Het kan zijn dat ze hiernaast ook een groot actrice is, maar het komt allemaal 100% echt over in ieder geval. Na een riante pijpbeurt (MC), waarbij vooral ook de ballen in de watten werden gelegd, kwam ze gulzig op me zitten, om zichzelf schaamteloos om me klaar te rijden. Er was geen houden aan en ook na haar trillende orgasme was er nog genoeg energie over om door te gaan. Cowgirl, reverse, doggy, alles passeerde de revue en ze bleef maar om meer vragen. Uiteindelijk sterretjes gezien en gespoten, om daarna uitgeput samen nog even na te doezelen.
Ik hoop dat ze er voorlopig nog even mee door blijft gaan.