Voormalig lid 3062
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bergen-op-zoom/583604-vanessa
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Twee weken geleden ben ik bij Dreamgirls geweest. Hier was ik één keer eerder geweest. Dit was een positieve ervaring en daarom kwam ik ook terug.
Het was een keurig netjes ontvangst door de gastvrouw. Het gaat allemaal erg gemoedelijk. Via de website van Dreamgirls had ik mijn oog laten vallen op een paar dames. Na telefonisch contact bleek Vanessa beschikbaar te zijn. De afspraak gemaakt en naar Dreamgirls gereden.
Daar aangekomen heb ik kennis gemaakt met Vanessa. Ze spreekt geen Nederlands, maar in het Engels is het prima communiceren met elkaar.
Vanessa zag er heel mooi en verzorgd uit. De foto's van de advertentie kloppen.
Op de kamer was het gezellig, spannend en ontspannen. Ze was vriendelijk, fris en erg toegankelijk.
Ik zou een bezoekje aan Vanessa bij Dreamgirls zeker aan raden. Een top meid en een hele nette zaak.
Het was een keurig netjes ontvangst door de gastvrouw. Het gaat allemaal erg gemoedelijk. Via de website van Dreamgirls had ik mijn oog laten vallen op een paar dames. Na telefonisch contact bleek Vanessa beschikbaar te zijn. De afspraak gemaakt en naar Dreamgirls gereden.
Daar aangekomen heb ik kennis gemaakt met Vanessa. Ze spreekt geen Nederlands, maar in het Engels is het prima communiceren met elkaar.
Vanessa zag er heel mooi en verzorgd uit. De foto's van de advertentie kloppen.
Op de kamer was het gezellig, spannend en ontspannen. Ze was vriendelijk, fris en erg toegankelijk.
Ik zou een bezoekje aan Vanessa bij Dreamgirls zeker aan raden. Een top meid en een hele nette zaak.