- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3366199-valeria
- Totale kosten (in euro)
- 100
Zeer recent bij deze latina milf geweest. Een dame van een jaar of 28.
Na eerst handjeklap gedaan te hebben over de prijs, deze jongen betaalt maximaal 100 voor een half uurtje ging ze akkoord.
Ze ontving me in een hotel in west.
Het is de dame van de foto's, Klein met siliconen borsten en een ronde latina kont.
Beetje zitten aan haar, zij mij pijpen. Ze kon goed pijpen, wou wat langer gepijpt worden en was geen probleem.
Zij on top een beetje zoenen, niet met tong. Vervolgens missionaris en ik kwam al klaar in haar. Ze probeerde me nog van haar af te duwen op het moment suprème maar daar kon ik niet mee akkoord gaan.
De hygiëne was top want ze kwam net onder de douche vandaan.
Het was allemaal best oké, maar voor mij persoonlijk niet leuk/bijzonder genoeg om nog een keer terug te gaan.
Na eerst handjeklap gedaan te hebben over de prijs, deze jongen betaalt maximaal 100 voor een half uurtje ging ze akkoord.
Ze ontving me in een hotel in west.
Het is de dame van de foto's, Klein met siliconen borsten en een ronde latina kont.
Beetje zitten aan haar, zij mij pijpen. Ze kon goed pijpen, wou wat langer gepijpt worden en was geen probleem.
Zij on top een beetje zoenen, niet met tong. Vervolgens missionaris en ik kwam al klaar in haar. Ze probeerde me nog van haar af te duwen op het moment suprème maar daar kon ik niet mee akkoord gaan.
De hygiëne was top want ze kwam net onder de douche vandaan.
Het was allemaal best oké, maar voor mij persoonlijk niet leuk/bijzonder genoeg om nog een keer terug te gaan.