- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2676802-vallentina
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Een maand of twee geleden bij Vallentina geweest. Twijfelde al een tijdje, de foto's op haar profiel zijn indrukwekkend en misschien zelfs te mooi om waar te zijn. In een hitsige bui toch gewoon maar gegaan en trof exact de vrouw van de foto's aan, niets aan overdreven.
Haar ietwat chagrijnige blik op haar profiel was helaas ook treffend en het was moeilijk een lach op haar gezicht te krijgen. De sex was prima, al was het vrij steriel, echt spontaan wou het helaas niet worden. Op zichzelf geen ramp, want alleen al de aanblik van al dat lekkers (van achteren!) was het geld waard, als had het dus een stuk leuker kunnen zijn met wat meer inzet en enthousiasme.
Daardoor - zo is ook gebleken - toch geen herhaling, al sluit ik niet uit dat ik ooit op een zwak moment nog een keer een poging zal wagen.
Haar ietwat chagrijnige blik op haar profiel was helaas ook treffend en het was moeilijk een lach op haar gezicht te krijgen. De sex was prima, al was het vrij steriel, echt spontaan wou het helaas niet worden. Op zichzelf geen ramp, want alleen al de aanblik van al dat lekkers (van achteren!) was het geld waard, als had het dus een stuk leuker kunnen zijn met wat meer inzet en enthousiasme.
Daardoor - zo is ook gebleken - toch geen herhaling, al sluit ik niet uit dat ik ooit op een zwak moment nog een keer een poging zal wagen.