21 of 24 of 27. Djaylinn of Valentina.
Hoi, Ik ben een lief slank onderdanig halfbloedje en sta open voor voor al je wensen. Ik doe aan alles. Zoenen, pijpen zonder condoom, klaarkomen ...
www.sexjobs.nl
Vandaag afspraak gemaakt. Auto in parkeergarage geplaatst en naar haar appartementje gelopen waar ze ontvangt. Toen ze opendeed geen Valentina of Djaylinn maar een Aziatische dame. Geen marokkaanse dame. Prijzen, mogelijkheden exact hetzelfde. Evenals telefoonnummer. Oppassen dus als je met deze dame afspreekt. Ik heb rechtsomkeert gemaakt en later appte ze me nog of ik toch terug wilde komen. Uhh nee. Een TMM dus Te Mijdden Meid.
1 positief bericht van iemand die geen ervaringen zou hebben terwijl ze zo diep tegen haar huig ging. Geen taal voor een beginner dus gepost door Djaylinn zelffff onder nepnaam
Nep account van Djaylinn. Pijpte zo diep dat hij tegen haar huig kwam. Geen taal voor een firsttimer..
Positief bericht van iemand die niet eerder review schreef en voor de eerste keer een dvp bezoek maar wel heeft over dat ze pijpt tot aan haat huig. Ik denk dat Djaylinn zelf met fake account review heeft geschreven.