Recensie Valentina (Djaylinn), Alkmaar 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zij is geen oplichtster, want ze spreekt geen woord Nederlands/Engels. Haar tussenpersoon wel, hij spreekt wel Nederlands en probeert je zo op te geilen dat je een afspraak maakt. Niet gedaan vanwege de hoge tarieven.

Zij is geen oplichtster, want ze spreekt geen woord Nederlands/Engels. Haar tussenpersoon wel, hij spreekt wel Nederlands en probeert je zo op te geilen dat je een afspraak maakt. Niet gedaan vanwege de hoge tarieven.
Geen idee over wie je hebt maar dit is zeker niet de meid waar ik mee heb ontmoet.
Djaylinn/Valentina ontving vroeger in Alkmaar en gaat nu onder de naam Noortje en zit nu in Almere. Zij spreekt vloeiened Nederlands en heeft Marokkaanse roots. Ze zal ongetwijfeld weer van naam veranderen gezien haar onetische manier van zaken doen.
Ik had geen tussenpersoon toen ik met haar in hotel had afgesproken. Maar ga er niet vanuit dat je gesprekken met haar strikt prive zijn gezien ze zal vast door instanties in de gaten gehouden worden.
Ze had mij een verhaal verteld dat zij met haar vriend naar Zuid-Afrika wou reizen maar mocht het land niet uit.

Terug
Bovenaan Onderaan