Recensie Yanni, Club Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Vaste klant
249
19/03/22
302
34
Wou nog eens genieten van een van de dames van Mabuhay. Om 11 u. aangekomen, maar poort nog dicht. Er wandelde een klant enkele keren in een grote bocht voorbij de poort en dan om 11.03 u. ging ze open, alsook de klant. Ik had me even geparkeerd op straat en ben dan ook naar binnen gereden. Even gewacht tot ik zeker was dat de eerste klant naar boven was en dan naar binnen. Naar goede gewoonte deed Monica open. Ik zei direct dat ik voor een happy hour kwam met eerst Claudia en dan Yanni. Ik dacht dat het Gina was, maar die kende Monica niet. Het is dus niet Gina maar Yanni met de grote borsten. Ik zei immers dat het een dame was met grote borsten en Yanni kwam tevoorschijn en deed haar kimono open om haar borsten te tonen. Iedereen aan het lachen. Goede start!
Eerst dus met Claudia naar boven. Mooie verschijning, D-cup naturel (ik denk echt niet dat het fake bosten zijn), vrij slank en goedgezind. Eerst het wasje gedaan en dan begon ze me direct innig te tongen. Dat deed ze graag en goed. Sensueel, beetjes op de lippen, likje in het oor ... Toen tijd genomen om te genieten van haar weelderige borsten. Ze zei zelf dat ze naturel waren, dus zullen we dat maar geloven. Ze voelden inderdaad zeer naturel aan maar iets deed me denken dat ze toch een beetje opgezet waren. Ze ging dan verder met me te pijpen, en hoe! Ik had het echt moeilijk om me in te houden. Ze zakte geregeld af naar mijn ballen en zelfs naar mijn kontgaatje dat ze innig likte. Ze merkte dat ik dat graag had en nam een condoom om om haar vingers te doen en me met haar vingers (4 vingers) te neuken. Geil! Ondertussen was ze zo gaan liggen dat ik haar kutje kon likken. Ze heeft mooi gevormde schaamlippen. Ze geniet ervan dat je haar likt. Ik kon haar ook vingeren, maar ze geniet meer van likken. Ik denk dat ze ook is klaargekomen, hoewel je dit nooit echt weet. Ik wou ook even een vingertje laten verdwijnen in haar holletje, maar dat ging niet, ook niet aangedrongen. Ze was steeds lieve Spaanse woordjes tegen mij aan het zeggen, toch spijtig dat ik niet alles verstond. Ze kwam nog regelmatig naar mijn mond om enkele innige tongkussen te geven. Uiteindelijk condoompje rond mijn pimele en na enkele minuttjes klaargekomen in haar poesje. Daarna wou ze nog een massage geven, maar die wou ik krijgen van Yanni, dus nog even gepraat over alles en nog was (zo goed als het ging want mijn Spaans is bijna onbestaande). Het is een zeer lieve meid die veel aandacht aan je besteedt als je ook het nodige respect toont. Hou ze in ere!
Toen was het tijd voor Yanni. Claudia riep ze naar boven en na enkele minuutjes stond ze in de kamer.

Terug
Bovenaan Onderaan