Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"Hou eens op met zeuren??" er zijn genoeg mannen die raamprostitutie prevereren boven een privehuis of onlinedaten.hou gewoon op met zeuren er valt nog genoeg te neuken aanbod is meer dan genoeg
ik vindt dat juli niet keer op keer hoeven te vertellen dat er niets meer komt in Utrecht dat weten we zo langzamerhand wel dat hoeven juli niet te herhalen omdat nog weer te vertellen is alleen maar negatief op deze manier maak je het alleen maar erger dan het is@staatsliedenbuurt reageerde je nu op mijn opmerking? Ik vindt juist dat de lokale overheid maar blijft zeuren met dit dossier, geef duidelijkheid in plaats van steeds een aanbestedingsronde te beginnen om het vervolgens weer af te blazen. Wees dan gewoon open en eerlijk naar je burgers en zeg dat het gesloten is en nooit meer terugkomt.
Kan @1deejay38 wel goed volgen, ook ik geniet erg van window shopping.
En wie ben jij om dat te zeggen dat hun dat niet mogen doen?ik vindt dat juli niet keer op keer hoeven te vertellen dat er niets meer komt in Utrecht dat weten we zo langzamerhand wel dat hoeven juli niet te herhalen omdat nog weer te vertellen is alleen maar negatief op deze manier maak je het alleen maar erger dan het is
jij hoeft niet te weten wie ik benEn wie ben jij om dat te zeggen dat hun dat niet mogen doen?
Blijkt maar weer dat je de Nederlandse taal niet goed bezit.. AJUUjij hoeft niet te weten wie ik ben
Nee zeer zeker niet maar ik kan wel begrijpen wat er tegen me gezegd word.. maar je hebt een punt was niet op die manier bedoeld als dat het waarschijnlijk over kwam!Als je zo gaat beginnen, jij ook niet.
ik zei het gewoon goed in het Nederlands dat jij niet hoeft te weten wie ik ben als jij niet kan lezen is dat jou probleemBlijkt maar weer dat je de Nederlandse taal niet goed bezit.. AJUU
Vraagje heren....komt er nou wel of geen raamprostitutie in Utrecht?
herinneringen blijven jammer dat het steeds maar niet lukt dat het nieuwe zandpad komtGouden tijden die boten, wat heb ik daar veel geneukt. Remember Nederlandse Melissa en Estelle.