Johnny Walk
Meubelstuk
Ze liggen overal, meerdere kopers destijds ook als tuinhuisjes in tuinen v particulieren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIlona is toen naar yu&mi eindhoven gegaan maar is daarna ook alweer verdwenen en weet niet waar ze gebleven is en waar jamie zit weet ik ook nietilona en jamie waren anders ook lekkere dames hoor
idd was het zandpad het bestezandpad beste was dat om te wandelen wat heb ik me toch suf geneukt daar.
Herinneringen blijven zo ben je 10 jaar verder ik weet nog dat er steeds beloofd werd een nieuw zandpad en nog steeds niets helaas maar dat mag je uit je hoofd zetten je bent naïef als je daar nog in gelooftEn nog een paar van het Zandpad.
je wordt zeker een dagje ouderJa, ook voor mij was het zandpad een goude tijd, niet te ver om effe heen te gaan en veel mooie meiden, maar ik moet toegeven dat ik toen ook een leeftijd had waar de behoefte voor sex ook hoger lag dan vandaag de dag.
Tall
Ja je had ook de Hardebollenstraat,veel latina milf daar,jammer hooer Utrecht helemaal niks meer.je wordt zeker een dagje ouder
Dat is niet helemaal waar, want ik heb daar ook zeer lekkere jonge meiden geneukt. Maar het is wel waar dat het merendeel TMM was. Je moest geluk hebben.Was een baggerstraatje met veel oude latinas
@staatsliedenbuurt Niet waar, de Hardebollenstraat en Predikherenstraat lopen parallel aan elkaar en bestaan allebei al heel heel lang onder die namen.De straatnaam van de Hardebollenstraat is nu ook veranderd de naam van deze straat is nu Predikherenstraat