met een blauw pilletje zal dat wel het geval zijnRespectabele leeftijd, hoop dat ik op die leeftijd nog zin heb
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmet een blauw pilletje zal dat wel het geval zijnRespectabele leeftijd, hoop dat ik op die leeftijd nog zin heb
Helaas heeft geen invloed op je zin. Ik ken genoeg die geen enkel libido meer hebben op oudere leeftijd. Voordeel, je mist het ook niet.met een blauw pilletje zal dat wel het geval zijn
Precies!Helaas heeft geen invloed op je zin. Ik ken genoeg die geen enkel libido meer hebben op oudere leeftijd. Voordeel, je mist het ook niet.
Vragen staat vrij toch? Niet iedereen is zo bedreven in gb's als jij toch? Een v van 80 lijkt me overigens vrij sterk.....De "gemiddelde leeftijd" van een dame op de "gemiddelde gangbang"?
Eigenlijk een onzinnige vraag, want de kans is klein dat je die "gemiddelde dame" echt tegenkomt. Maar kom, als je echt een antwoord wil, iets tussen 18 en 80.
Het antwoord is uiteraard moeilijk te geven omdat ik (en volgens mij niemand) geen statistiek bij houd hierover.Vragen staat vrij toch? Niet iedereen is zo bedreven in gb's als jij toch? Een v van 80 lijkt me overigens vrij sterk.....
.
Uiteraard staat vragen vrij en deze site is er dan ook om de leden te helpen.Vragen staat vrij toch? Niet iedereen is zo bedreven in gb's als jij toch? Een v van 80 lijkt me overigens vrij sterk.....
.