[Uitleg] Gangbangs voor beginners

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor plezier en een orgasme hoef je echt geen erectie te hebben hoor. Het is mij al vaak gelukt zonder dat iemand een erectie kreeg.
Een wip maken is alleen nogal lastig..
 
De "gemiddelde leeftijd" van een dame op de "gemiddelde gangbang"?

Eigenlijk een onzinnige vraag, want de kans is klein dat je die "gemiddelde dame" echt tegenkomt. Maar kom, als je echt een antwoord wil, iets tussen 18 en 80.
Vragen staat vrij toch? Niet iedereen is zo bedreven in gb's als jij toch? Een v van 80 lijkt me overigens vrij sterk.....
.
 
Vragen staat vrij toch? Niet iedereen is zo bedreven in gb's als jij toch? Een v van 80 lijkt me overigens vrij sterk.....
.
Het antwoord is uiteraard moeilijk te geven omdat ik (en volgens mij niemand) geen statistiek bij houd hierover.

Ik denk dat er 2 zwaartepunten in gangbang-dames zijn.
De jongeren en de ouderen.
De jongeren gaan van 25 - 40, ongeveer met een gemiddelde van rond de 30.
De ouderen gaan van 40 - 60. Met een gemiddelde van ongeveer 50.
Maar ik zie ze ook ouder (een 70+ zie ik met enige regelmaat) en ook jonger (22-23 jaar is ook met regelmaat).

Ik heb in al die leeftijdscategoriën rondgespeeld op gangbangs. Alleen de 72-jarige niet. Niet vanwege de leeftijd, want dat boeit me niet, maar omdat de adv me niet aanspreekt.
 
Vragen staat vrij toch? Niet iedereen is zo bedreven in gb's als jij toch? Een v van 80 lijkt me overigens vrij sterk.....
.
Uiteraard staat vragen vrij en deze site is er dan ook om de leden te helpen.

Maar sommige vragen hebben gewoonweg geen nuttig antwoord en je kan enkel teleurgesteld zijn als je naar een GB gaat en daar geen "gemiddelde vrouw van 32 jaar, zes maanden, drie weken en een dag" tegen het bevallige lijf loopt, maar enkel 50+ vrouwen en één twintig-jarige die omdat ze door 15 geile mannen tegelijk werd besprongen meteen terug naar de kleedkamer is gegaan. Een "gemiddelde" is met voorsprong de meest eenvoudige, maar ook de meest misbruikte en slechtst begrepen statistiek.

Overigens wat betreft oudere vrouwen, je zal versteld staan als je ziet hoe actief heel wat oudere (en dan denk ik echt aan 70+) vrouwen in parenclubs en op gangbangs zijn. Enkele jaren geleden was ik een regelmatig bezoeker van Villa 21 in Geel. Toen al stond die club bekend als een "bejaardentehuis". Een vrouw van 40 was er een "jonkie". Maar zelfs binnen die "oude garde" waren het meestal de oudere vrouwen die het eerst naar de matrassen trokken ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan