Dat hangt uitsluitend af van je zelf: hoe goed en hoe vaak kan je "presteren"?
Het heeft weinig zin om aansluitend na een privé-afspraak naar een GB te gaan (met dezelfde of andere dames) als je uren nodig hebt om weer in de stemming te komen, stijf te worden en weer klaar te komen.
Persoonlijk kan ik wel tweemaal in een uur klaarkomen, en misschien driemaal in een uur of twee. Maar veel hangt af van hoe geil de sfeer is en hoe vaak ik die week al ben klaargekomen. Er zijn ook keren geweest dat ik amper stijf werd omdat de sfeer benedenmaats was en geen van de dames mij echt kon bekoren.
Als Nicole je bevalt en je hebt na je privésessie met haar nog genoeg sap in je ballen, dan zou ik niet aarzelen naar haar GB te gaan. Niemand gaat dat gek vinden. Als je wil kan je haar na de privé-sessie zeggen dat je het zo leuk vond met haar dat je haar graag nog eens wil nemen tijidens de GB.
Maar bedenk wel dat er een groot verschil is tussen een privésessie waar alle aandacht naar jou gaat en een GB waar de sex "anoniem" is en je de dame niet mag/kan "claimen". Goede GB etiquette vereist dat na hooguit 5 minuten je je plaats aan een andere deelnemer afstaat. Een continue roulatie, als het ware. Je beft haar een tijdje, daarna zal iemand anders haar wellicht neuken, terwijl jij dan ondertussen aan haar borsten zuigt, dan wordt je even gepijpt, waarna het jouw beurt is haar te neuken, etc etc. Als er meerdere dames zijn, dan wissel je van de ene naar de andere. Als het erg druk is, dan neem je wat pauze nu en dan en kijk je toe, al dan niet rukkend. De hele bedoeling is dat alle deelnemers de dames continu bezig houden, zonder hen te monopoliseren.
ALs je denkt dat je je verstand kan omschakelen van 1-op-1 privésex naar veel-op-1 anonieme sex, dan zou ik zeggen, probeer het eens!