Twijfels over Raambuurt, terwijl privéhuis wel lukt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Weergave

Vaste klant
206
13/04/23
142
4
Hoi iedereen,

Ik zit met een vraag en hoop dat jullie me wat inzicht kunnen geven. Ik wil graag naar de Raambuurt gaan, maar ik merk dat ik daar toch een soort drempel voel. Het gekke is dat ik naar een privéhuis wél durf te gaan, maar bij de Raambuurt twijfel ik ineens.

Misschien komt het omdat daar meer mensen rondlopen, wat voor mij een gevoel van druk of ongemakkelijkheid geeft. Heeft iemand ervaring met dit verschil en misschien tips om over die drempel heen te komen? Ik wil graag beter begrijpen waarom ik die spanning voel.

Alvast bedankt voor jullie advies!

Groetjes,
Weergave
 
Gewoon eens doen. Er lopen daar nog mensen rond, sommige passeren er en kom je maar één keer tegen. Diegene die je terug tegenkomt zijn daar om dezelfde reden als jij...
Maar dan nog, je zal je wel bezig weten te houden met de ramen en de dames. Niets aantrekken van het volk op straat.
 
Ga naar een buurt waar alleen mensen rondlopen die een reden hebben om er te zijn, geen toevallige voorbijgangers dus.
Voorbeelden: Den Haag, Antwerpen.
(Het tegenovergestelde: Ruysdaelkade, Amsterdam.)
 
Als 'de ramen' niks voor jou is... blijf je toch gewoon lekker naar je vaste adresjes gaan! Persoonlijk zegt het mij trouwens helemaal niks...
 
Als je vrijgezel bent is er helemaal geen reden om te twijfelen, andere die daar rondlopen komen voor hetzelfde als jij.

Mss moet je gewoon over die drempel heen en ergens eens binnengaan om die twijfel van je af te schudden.
Kies dan wel al eerste eentje die goeie recensies heeft zodat je niet langer met de twijfel blijft zitten en mss ben je vertrokken....
 
Is gezonde zenuwen. Doe dit al vele jaren en toch nog altijd wel wat spanning. In Adam vaak genoeg mee gemaakt dat ik een praatje maakt bij de deur en een groep voorbij lopende Engelse een opmerking maken. Lekker negeren, eenmaal binnen dan wordt jij verwend en zij niet.
 
Ik kom alleen maar bij raamdames, maar voel wel vaak wat schroom als ik er heen wandel. Alsof er op mijn voorhoofd staat "deze jongen gaat naar de rosse buurt" Als je er eenmaal bent is dat minder. Iedereen komt daar voor hetzelfde. In Den Haag heb ik er trouwens minder last van dan in Groningen of Leeuwarden, daar liggen de buurten tegen het winkelgebied aan.
 
Ik kom alleen maar bij raamdames, maar voel wel vaak wat schroom als ik er heen wandel. Alsof er op mijn voorhoofd staat "deze jongen gaat naar de rosse buurt" Als je er eenmaal bent is dat minder. Iedereen komt daar voor hetzelfde. In Den Haag heb ik er trouwens minder last van dan in Groningen of Leeuwarden, daar liggen de buurten tegen het winkelgebied aan.
Voor je het weet ben je een ervaren hoerenloper en heb je overal schijt aan , komt goed gewoon je centen erdoorheen draaien en het maakt niet uit wie je snapt tijdens het cruisen.
 
Ja, daar heb ik ook last van, ik ben nog maar een paar keer geweest, hoe vaker je gaat, hoe meer het went denk ik. Er heerst ook een wat naargeestige sfeer, en maak de straten eens wat vrolijker; zet er bijvoorbeeld eens wat mooie planten neer.

De eerste paar keer (alleen) werd het niks, ik ben ook een keer geweest uit frustratie nadat mijn thuisontvangst-afspraak niet doorging, en op dat tijdstip kreeg ik ook nog honger, dus dat ging hem natuurlijk niet worden.😏

Driekwart jaar later ben ik nog eens gegaan, (weer na een mislukte afspraak 🙄) maar toen, na eerst gedacht te hebben: "nah, dit is niks voor mij" was ik toch eindelijk ergens binnengegaan, ik was trots op mezelf.

Maar goed, het blijft spannend, al die blikken op je gericht.
Een keer was ik op die binnenplaats in villa tinto en dan wordt je dus letterlijk van alle kanten bekeken door de vrouwen, ik kreeg er zelfs een rooie kop van. :oops: Dat is toch wel erg lang geleden.
Ik loop altijd snel voorbij omdat ik bang ben dat als ik te lang blijf hangen, ze open zullen doen of zo. Daardoor kan ik iemand ook niet echt goed bekijken, haha. Soms is een bepaalde blik of glimlach wel genoeg om mij binnen te krijgen, maar dat is dus blijkbaar niet altijd een garantie voor een goede service, volgens sommigen hier.

Dit was altijd overdag, ik zal eens kijken of het in de avond beter is.
Ik denk het wel, je bent zelf moeilijker te zien, en de vrouwen zijn ook beter zichtbaar. Zeker als de zon schijnt met die donkere panden is het soms zelfs turen om te zien of er überhaupt iemand zit. Zal niet snel zijn overigens; s' avonds hoef ik nooit in de grote stad te wezen. De sfeer zal dan ook wel anders zijn.
 
Hoerenlopen is een hobby als een ander ,natuurlijk schaamte is er aanwezig als je thuis iets te verbergen of herkent wordt door iemand, van de week nog een bekende Bv op zijn fiets zien rondfietsen opzoek naar een lekker dvp ,regelmatig fiets daar ook een man van een bekende Bv the Sky is the limit rond ,ookal heeft hij thuis een knappe vrouw maar een echte hoer in bed dat vind je in skw ,zo je ziet maar ni verlegen zijn zal ik zeggen het went wel
 
Went van eigens ik denk dat ik namens zowat alle mannen kan spreken dat het begin echt mega spannend is. Misschien een paar keer doorheenlopen en nog nergens naar binnen gaan dan ken je het gebied al een beetje en ligt de drempel die keer erop lager. Niet de druk voelen direct daar binnen te willen gaan maar gewoon rustig op je gemak kijken Misschien in de buurt iets te drinken halen weer terug lopen even stil blijven staan en alles op je in laten werken.
Dat laatste dat je gaat wennen aan de blikken van de vrouwen is heel goed en dat verlegt de drempel echt.
Succes maat na een paar keer te zijn geweest kun je het je niet meer voorstellen dat je nog ooit drempel vrees hebt gehad.
 
Hoi iedereen,

Ik zit met een vraag en hoop dat jullie me wat inzicht kunnen geven. Ik wil graag naar de Raambuurt gaan, maar ik merk dat ik daar toch een soort drempel voel. Het gekke is dat ik naar een privéhuis wél durf te gaan, maar bij de Raambuurt twijfel ik ineens.

Misschien komt het omdat daar meer mensen rondlopen, wat voor mij een gevoel van druk of ongemakkelijkheid geeft. Heeft iemand ervaring met dit verschil en misschien tips om over die drempel heen te komen? Ik wil graag beter begrijpen waarom ik die spanning voel.

Alvast bedankt voor jullie advies!

Groetjes,
Weergave
Gewoon eens doen. Er lopen daar nog mensen rond, sommige passeren er en kom je maar één keer tegen. Diegene die je terug tegenkomt zijn daar om dezelfde reden als jij...
Maar dan nog, je zal je wel bezig weten te houden met de ramen en de dames. Niets aantrekken van het volk op straat.
Ga naar een buurt waar alleen mensen rondlopen die een reden hebben om er te zijn, geen toevallige voorbijgangers dus.
Voorbeelden: Den Haag, Antwerpen.
(Het tegenovergestelde: Ruysdaelkade, Amsterdam.)
Hij reageert toch op hetgeen wat door anderen wordt genoemd?
H. begint toch voor het eerst over raambuurten in Den Haag, Antwerpen?
 
Ik ben ook aan het overwegen om eens naar Antwerpen te gaan. Ik ben een volkomen beginner dus heb wat vragen over de tijd en prijzen. Wat zijn zo wat de vaste bedragen en tijd die je daarvoor krijgt? Doen de dames ook langer als 20min of word je echt buitengewerkt?
 
ik kan me voorstellen dat een raambuurt wat intimiderend kan zijn, zeker als je onzeker bent en niet geconfronteerd wil worden met uitgaanspubliek, toeristen of gezinnetjes.

Volgens mij kun je het beste beginnen in Duisburg bij Eros 26 en Haus 17/19 of Pascha in Koln, daar wandel je namelijk binnen, en doordat deze een kleine vergoeding vragen om binnen te komen, zie je er echt niemand anders dan je mede wandelaars.
Eenmaal binnen is het net een soort privéhuis, maar ipv dat de dames zich voorstellen in een korte ronde, kun je ze nu op je gemak uitzoeken en even een praatje mee maken.
 
ik kan me voorstellen dat een raambuurt wat intimiderend kan zijn, zeker als je onzeker bent en niet geconfronteerd wil worden met uitgaanspubliek, toeristen of gezinnetjes.

Volgens mij kun je het beste beginnen in Duisburg bij Eros 26 en Haus 17/19 of Pascha in Koln, daar wandel je namelijk binnen, en doordat deze een kleine vergoeding vragen om binnen te komen, zie je er echt niemand anders dan je mede wandelaars.
Eenmaal binnen is het net een soort privéhuis, maar ipv dat de dames zich voorstellen in een korte ronde, kun je ze nu op je gemak uitzoeken en even een praatje mee maken.
Ja! Effe voor een 'snelle wip' 150km rijden (enkel!)... en 3 uur in de auto!
 
Ja! Effe voor een 'snelle wip' 150km rijden (enkel!)... en 3 uur in de auto!
Daarom vind ik de ramen nog het best want als ik geil ben wil ik gelijk neuken , zal wel een ouwe lul zijn geworden maar vind het niks om via een telefoon een afspraak te maken voor bijvoorbeeld de volgende dag want dan kan het wel zo zijn dat ik niet meer geil ben en er toch naartoe ga en achteraf beter mijn geld door de wc had kunnen spoelen.
 
BIj privehuizen ben je wel minder kwijt en kan je wel terplekke via voorstelronde dame kiezen, vaak dan ook dames van het land zelf (Nederlands of Belgisch of in het land geboren Marokkaanse etc) beschikbaar en ook vaak extras mogelijk zoals tongzoenen en Frans zonder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan