Algemeen TS & Shemale Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met de bi/tranny gangbangs in Club Mystique? Volgende week donderdag is er eentje. Ik zou wel durven gaan.
Een bevriende trans die ook weleens in mijn vaste clubje komt gaat daar altijd heen en vindt het een leuke avond, ikzelf ben daar nog nooit geweest, maar als zij het niet leuk zou vinden had ze dat wel verteld. Voordat je het vraagt, nee ze adverteert nergens en uit discretie vertel ik ook haar looks niet. Veel plezier iig.
 
Heb sinds bijna drie jaar geen transvrouw bezocht. Laatste twee ervaringen waren ook helaas slecht. Maar denk ik dat het weer tijd en ik heb heel veel zin in.
Ik ga aankomende zaterdag naar Amsterdam en ik zit te twijfelen tussen die daniela
Chanel
En Agustina

Hebben jullie goed idee hierover of toch andere adviezen? Agustina is misschien het meest safe optie maar obv de reviews is ze misschien iets te passief.

Agustina is liever passief dan actief idd. Maar ze neukt wel en nog best goed ook.

Maar, ook al ken ik dr niet, afgaande aan dr fotos/videos en recensies op Kinky zou ik eigenlijk voor Daniela gaan.
Alleen te hopen dat de badkamer een beetje opgeknapt en stankvrij is
 
Agustina is liever passief dan actief idd. Maar ze neukt wel en nog best goed ook.

Maar, ook al ken ik dr niet, afgaande aan dr fotos/videos en recensies op Kinky zou ik eigenlijk voor Daniela gaan.
Alleen te hopen dat de badkamer een beetje opgeknapt en stankvrij is
Dank Fredje. Mijn voorkeur gaat ook indd naar haar.
Als het lukt schrijf ik volgende zondag een review over haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan