Laatste tijd contact proberen te maken met shemales, en dan meestal via Whatts-app.
Het naar het goede adres loodsen gaat dan goed, maar dan....,ja dan op het laatste moment wordt er een foto of een video-call gevraagd.
door de (trans)dame en daar heb ik dan niet zo'n zin in. Gevolg: contact wordt afgebroken.
De reden is dat ik geen slachtoffer wil worden van (ernstige) chantage. Ik weet het, onze hobby is precair, maar op afpersings-ellende met kiekje zit niemand te wachten.
We hebben al het nodige voorbij zien komen, wat chantagepogingen betreft op deze site, maar met foto's erbij wordt dat een stuk linker!
Ik kan natuurlijk vanaf het begin van het opbouwen van een contact al zeggen dat ik geen foto's e.d. verstuur.
Dat is dan een oplossing, of een telefoon nemen die niet "smart" is, zodat dat het niet eens mogelijk is foto's te sturen, maar je kan zo ook niet kan whattsappen volgens mij.
Steeds meer dames communiceren alleen via Whattsapp.
Eigenlijk wil ik een mening peilen: wel of geen foto's bij contact leggen met dame?
De transdames waarover dit nu gaat noem ik vooralsnog niet.
Sommigen eisen foto's en dergelijke al in hun ad. Dat is dan redelijk want dan weet je waar je aan toe bent.
Overigens gaat dit niet speciaal over shemales(meer mijn hobby) maar ook over reguliere DVP's.