Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenExcuses van mijn laat reactie maar ik vond het niks. Was een slechte ervaring en ook mijn laatste ker op de wallen. Ik vertel wel een ander keer waarom ik de wallen echt niks vind maar gelukkig had ik achteraf minder betaald dan ik dacht en ze zoveel aan de drugs zat merkte ze dat niet eens. Allemaal echt absurd duur, doen alsof ze echt wat zijn etc. Knap er gewoon van af. Ik ben nu gewoon voorstander van kinky en heb daar laatst een goed ervaring mee gehad. Maar ik ga binnenkort richting thailand pattaya!Hoe was het?
Ervaring leert, dat je in Pats voor hetzelfde aantal pegels en stuk langer bezig bent met (veel) meer meiden. Lees het betreffende forumdeel er maar op na.... Maar ik ga binnenkort richting thailand pattaya!
Geen ervaring met haar.Iemand Ervaring met https://www.kinky.nl/advertenties/8603451-natasha
Ik ben nog maagd en wil naar haar toe
Leuk dat ze in Nederland is, ik ken haar uit PattayaVoor de ladyboy lief hebbers en erg groot geschapen collega's ladyboy Mos is momenteel in Amsterdam en zoekt volgens mij kandidaten voor haar content. Even zoeken in Amsterdam op Grindr suc6!
Zoekt OF content makers en reageert nergens op, Grindr is volgens mij tegenwoordig alleen reclame maken.Voor de ladyboy lief hebbers en erg groot geschapen collega's ladyboy Mos is momenteel in Amsterdam en zoekt volgens mij kandidaten voor haar content. Even zoeken in Amsterdam op Grindr suc6!
Ik heb haar vrijdag dus gesproken, toen ik haar toevallig in het wild tegen het lekkere lijf liep, ze zou maar 3 dagen in Amsterdam verblijven. Waarheen was ze wat vaag over, maar ik vermoed dat ze met Anna Zaza mee naar Portugal gaat. Memie blijft nog wel even in Amsterdam.Voor de ladyboy lief hebbers en erg groot geschapen collega's ladyboy Mos is momenteel in Amsterdam en zoekt volgens mij kandidaten voor haar content. Even zoeken in Amsterdam op Grindr suc6!
Ze is gewoon hartstikke kieskeurig en geef haar eens ongelijk. Ik heb haar een aantal keer gesproken, zowel in Amsterdam als in CNX en ze vindt me wel aardig, maar "no for my OnlyFans".Zoekt OF content makers en reageert nergens op, Grindr is volgens mij tegenwoordig alleen reclame maken.
Ik weet dat het een retorische vraag is. Maar om er extra aanvulling op te geven heb ik wel een exacter antwoord. Mijn vrouw (trans) heeft het wel eens op grindr gedaan als we op een andere locatie waren in Nederland, zoals Amsterdam. In nog geen 10 minuten tijd hadden al meer dan 50 mannen een bericht gestuurd.Heb je enig idee, hoe groot de horde kerels is, die daar bovenop springt?
Transen hebben keus zat maar ze ervaren ook veel stress door die overgrote hoeveelheid aan oversexte mannen die totaal niet serieus zijn en transen alleen maar als sexobject zien.
Nou nee, dan weet je dus zeer weinig van dit soort dames. Dat jij ze alleen als een sexobject ziet betekend niet dat ze het zijn. Pas wanneer je er wat persoonlijk kent, buiten sex om, kom je er pas achterSorry maar een vrouw met een lul is toch ook een seksobject?
Niet dat ik bedoel dat ze een pop of machine is, maar dat ze dr lul behoudt is een teken dat dat puur voor seks/geld is. Daarbij komt dat Grindr een app is die algemeen bekend staat om seksafspraken op te maken…..
Nee probleem is dat de helft zichzelf wel als sex object ziet zoals fredje ook aangeeft en de andere helft met lul wel serieus genomen wilt worden. Dit helpt lekker mee in de acceptatie niet dus.Nou nee, dan weet je dus zeer weinig van dit soort dames. Dat jij ze alleen als een sexobject ziet betekend niet dat ze het zijn. Pas wanneer je er wat persoonlijk kent, buiten sex om, kom je er pas achter
De laatste zijn de enige die er toe doenNee probleem is dat de helft zichzelf wel als sex object ziet zoals fredje ook aangeeft en de andere helft met lul wel serieus genomen wilt worden. Dit helpt lekker mee in de acceptatie niet dus.
Niet voor freddyDe laatste zijn de enige die er toe doen
Ik ben een keer geweest bij The Boss in Den Haag op de mix avond die ze hebben op de laatste donderdag van de maand. Geen trans vrouwen gezien maar vooral oudere travestieten. Uiteraard is hier niks mis mee voor de liefhebbersAnders is The Boss in Den Haag eventueel ook nog een optie. Laatste donderdag van iedere maand is daar ook een trans/t-girl party. Zelf nooit geweest, zou er best wel naartoe willen gaan, maar dat is één van de weinige dingen die ik dan weer net niet mag doen van mijn vrouw
Blij dat mijn vrouw dan dus niet wou gaanIk ben een keer geweest bij The Boss in Den Haag op de mix avond die ze hebben op de laatste donderdag van de maand. Geen trans vrouwen gezien maar vooral oudere travestieten. Uiteraard is hier niks mis mee voor de liefhebbers
Ik denk dat je "vrouw" daar voldoende aandacht krijgtBlij dat mijn vrouw dan dus niet wou gaan
Dat hebben we al eens op een prive "hetero" orgie party meegemaakt waarbij op één vrouw na ze allemaal afgezegd hadden en die ook nog eens veels te laat kwam. Sommige hetero mannen zijn toen toch genomen en ze vonden het allemaal lekkerIk denk dat je "vrouw" daar voldoende aandacht krijgt
Yes, I fucked her so hard that she was shaking for a few minutes. She is very nice and beautiful. She is newbie, but passive. She is also doing trio, never tried.Anyone have experience with Rem in Amsterdam?
dit lijkt gefotoshopt maar het kan ook, Latina kunnen een heel donkere lul hebben, een tip (die ook bij vrouwen zo is) is dat bijvoorbeeld de huid bij de tepels dezelfde huid hebben als de lul.Volgens mij heeft ze het gevaarte van een gekleurde acteur daar in gefotoshopt.
Bekijk bijlage 250342