Maar dan wél een pak geld meenemen! Paula is rond de 50 jaar en blijft goed. Paloma (jaar of 54) werkt ook nog steeds op de Wallen. Minder mooi, maar groot geschapen. Ik ga niet zomaar 100 euro of meer betalen en dan maar hopen op het beste. Op de Wallen ben ik nu iets meer kwijt, want met 50 euro kijken de meeste 'dames' écht op de klok. Voor 70 euro bij Betina blijft voor mij een topper. Ook niet de mooiste, maar wél de meest relaxte op de Wallen. Die moet nu in een andere kamer werken, want haar kamer is dicht. Kamerverhuurder had problemen met geld, dus zijn/haar kamers zijn nu dicht. In de Bloedstraat en ook in de Barndesteeg. Heeft dus niets met de gemeente en de slechtste burgemeester van Amsterdam ooit, Halsema. Maar als het tegen zit, grijpen die hun kans, zodat (ook) die kamers niet meer beschikbaar zijn voor prostitutie! Zolang er nog steeds hier en daar wat 'goede' transen werken op de Wallen, blijf ik naar de Wallen gaan. Want ik heb niet regelmatig 100 euro 'vrij' voor sex. Én een misser voor 50 of 70 euro komt een stuk minder hard, dan een misser van 100 of 150 euro!